Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med yourpay

Side 33 ud af 34 (335 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære John

Vi sikrer naturligvis at dette ikke kan opstå, og at der er tale om en juridisk myndig person som er i stand til at indgå i en aftale.
Vi laver ikke bindende aftaler med umyndige, uagtet alder eller årsag til de er umyndige.

Hvilke facebook debatter er der tale om?

Best Regards
Mathias Gajhede
YourPay

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mathias Gajhede:
Vi sikrer naturligvis at dette ikke kan opstå, og at der er tale om en juridisk myndig person som er i stand til at indgå i en aftale.
Vi laver ikke bindende aftaler med umyndige, uagtet alder eller årsag til de er umyndige.
hitter dem ikke lige du - men det du skriver synes jeg er svært at forstå. 

Det er i de facebook tråde (som jo nu er 4 - 5 dage gamle) unge under 18 der skriver DE har aftale med jer som de påstår DE har undertegnet med jer direkte.

I kan i alle fald kun indgå sådan en aftale, hvis personen enten har CVR eller - aftalen indgås med en CPR som er over 18. En over 18 kan i mine øjne ikke , bare for for jer garantere for den under 18 i betalingsaftalen - som så stadigt over helt 3- person (kunder) vil kunne gøre de får krav mod den umyndige, og så kan de jo ikke gå til jer og få forældre garantien

I bør som jeg ser det KUN lave aftale med CVR (som kan være ung med dispensation) eller CPR over 18 og intet andet - i kan ikke sikre jer ved at en mor bekræfter overfor jer - for det er stadigt den unge der nu stiller garantier af div art mod dennes kunder

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg helt enig med John Hannover, det en meget alvorlig sag. Det vigtigt at i er 100 % sikre på dem i laver aftaler med er over 18 år.

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 22
Fra  BikeCircles Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Jeg skriver til dig herinde, fordi jeg ikke kan få et svar fra Jer via Jeres website "hjælp" mail funktion. Jeg har spurgt Jer om to for mig væsentlige ting på to separate henvendelser, uden at have modtaget svar:

1). Hvorfor er der så mange (2 ud af 5) af mine nye kunder der klager over, at de ikke kan gennemføre betalinger igennem jeres plugin som jeg installeret på min woocommerce site? Det duer jo ikke.

2). Hvorfor findes der to éns transaktioner i Jeres backend for hver ordre der er modtaget?

3). Der er gået mere end en uge, og jeg har endnu ikke modtaget en indbetaling fra Jer, for den 1. ordre i min butik?

4). Hvorfor holder I ikke hvad I lover, og besvare kunde henvendelser inden for 24 timer?

Håber på at I vil hjælp / respeketer mig - kunden, og besvare mine spørgsmål herinde.

VH Nigel Gamble

www.BikeCycles.dk

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan slet ikke forstå, at nogen overhovedet overvejer/bruger Yourpay længere. Jeg var selv fortaler af dem, da Ewire lukkede og der ikke var andre alternativer.Jeg aner ikke, hvor de er nu mht. den længe, længe lovede dankortløsning m.m.

Men nu er der Clearhaus.dk - og de slår altså YourPay på SÅ mange punkter, at der slet ikke er noget at være i tvivl om.

Beklager YourPay og Mathias, som jeg har snakket med om jeres løsning flere gange - I kom for langt bagud fra start og kom aldrig for alvor ind i kampen med de udfordringer der var - og tilsyneladende stadig er på mange punkter i jeres løsning.

(P.S. har absolut ingen "aktier" nogen steder, jeg vurderer ud fra, hvad brugere/kunder kan finde ud af at bruge, og hvad der virker)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Presta

Jeg synes da det er trist at høre du overvejet at stoppe med at bruge Yourpay.

Clearhaus slår os klart på visse punkter - dog ikke på vores prisen, Kunstige Intelligens, 0% i Rolling Reserve eller andre lignende punkter.

Jeg vil naturligvis meget gerne høre hvis punkter du oplever halter - er der et telefonnummer jeg kan fange dig på?

Best Regards
Mathias
Yourpay

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej

Mathias Gajhede:
Clearhaus slår os klart på visse punkter - dog ikke på vores prisen, Kunstige Intelligens, 0% i Rolling Reserve eller andre lignende punkter.

Så I er i alle tænkelige tilfælde billigere end Clearhaus ?

Hvad er kunstig intelligens - og hvad ved du om hvad Clearhaus har/ikke har i den sammenhæng ?

Hvilke øvrige lignende produkter ? Når man nævner konkurrenter i noget som fremstår som en faktuel opremsning skal man godt nok have 100% styr på fakta. Og ikke blot stå og råbe på strøget at man er billigst og bedst. Personligt bryder jeg ikke om når b2b-leverandører omtaler konkurrenter i andet end rosende vendinger.

Blot mine 5.

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 22
Fra  BikeCircles Skrevet kl. 06:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter mange service issues med YourPay, forsinkede udbetalinger og særdeles mangelfuld kommunikation, skiftede jeg for ca. 5 måneder siden til QuickPay og Clearhaus (WooCommerce) Den løsning fungerer rigtig godt for min butik. De få help issues jeg har, bliver løst hurtigt og kommunikationen er meget tilfredsstillende. Jeg kan godt anbefale QuickPay.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der ved hvordan man er stillet hvis yourpay går konkurs? Så vidt jeg ved kører de med et kæmpe underskud?

Side 33 ud af 34 (335 indlæg)