Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs partner til salg/marketing for smykkefirma

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg søger en seriøs partner til at varetage opgaver vedr. salg og til dels marketing. Smykkefirmaet har eksisteret i 4 år, hvor produktion og salg fortrinsvis har været i Danmark. Det sidste år har jeg brugt til at videreudvikle designet for at gøre det unikt, eksklusivt samt øge mulighederne for en god placering i det danske og udenlandske marked.Pt. ligger der en smykkekollektion klar, en ny professionel hjemmeside/shop bliver lanceret i løbet af efteråret, der er nogle gode kundeforbindelser i Danmark og en distributør i England som har eneret på designet og som er ved at starte en gros salg op, samt mange presseudklip med smykkebilleder fra de sidste 4 år. Jeg har brug for en partner som kan varetage salgs og marketingopgaver, herunder opsøgende salg i Danmark samt kontakt og opfølgning af disse, finde nye kunder i udlandet, undersøge samarbejdsmuligheder gennem danske ambassader i udlandet, kontakt til pressen, herunder pressemeddelelser og sørger for, at de relevante medier har de nyeste smykker liggende samt deltagelse på messer.Kort sagt en person der kan være med til at føre firmaet fra dets nuværende position til et firma der levere smykker til store dele af verden. Jeg forventer at du kan bruge 20-30 timer ugentligt, aflønning kan først ske når omsætningen tillader det, at du kan lide og har sans for salg og vil brænde for at bygge et firma op til en stærk og levedygtig virksomhed. Firmaet er placeret i nordsjælland.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)