Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ide til trykkerier eller andre

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nok engang fået en ide. Men i stedet for at overveje selv at føre den ud i livet, som jeg alligevel aldrig ender med at få taget mig sammen til, så tænkte jeg at jeg ville lade den gå videre til andre.

Hørte i radioen den anden dag at salget af merchandise fra fodboldklubber er stærkt stigende, og Brøndby og FCK havde 4-doblet det siden 2004 (mener det var de tal, ikke 100% sikker). Samtidig sad jeg og småkedede mig lidt den anden aften og fandt et puslespil frem og hyggede mig med. Så var det tanken ramte mig. Hvad med puslespil af spillertruppernes holdbilleder? Så kan far sidde og hygge med barnet og se et halvt ansigt og placere rigtigt osv osv osv. Og så er der jo også 3D-puslespil, der er blandt andet lavet Eifel tårnet og andre kendte bygningsværker som et 3D-puslespil. Selv har jeg engang bygget Tower Bridge i London, med 819 brikker. Man kunne måske forestille sig en model af "Parken", eller måske Old Trafford i England? Camp Neu (eller hvordan det staves) i Barcelona. Nu ved jeg ikke hvor nemme de 3D-puslespil er at producere, men enkelte topspillere kunne måske også laves på den måde? Så man kunne modellere Jesper Grønkjær som et 3D-puslespil. Og den ide kunne så viderebringes til et hav af klubber verden rundt, og måske andre sportsgrene, i USA ishockey osv.

En ide givet videre til trykkerier, eller hvem der nu måtte lave puslespil. Kunne i hvert fald godt forestille mig at klubberne ville være interesseret i ting der kunne øge deres merchandise-salg.

MVH
Hans

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)