Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advokatbistand (mod betaling)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg leder efter en advokat der (imod betaling) vil hjælpe med at fremstille en pengeudlånskontrakt så den er juridisk korrekt.

I korte træk drejer det sig om, at man f.eks. får en låner til at skrive under på at x %-del af vedkommendes indtægt skal gå ind på udlåners konto, så man på den måde kan få "sikkerhed" for lånet. Eller der eventuelt findes lignende ordninger.

Jeg vil gerne uddybe i en pm.

Jeg kan selvfølgelig finde en på krak.dk, men jeg har set at der er flere advokater herinde og derfor prøver jeg dette først.

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 00:10

Jeg kan anbefale Benjamin Lundström fra Bender von Haller Dragsted (www.bvhd.dk). De speciale er indenfor IT-jura, men Benjamin har et godt kendskab til skatteret, ansættelsesret m.v. (det har han i hvert fald hjulpet os meget kompetent med). Om han helt præcist kan hjælpe i din situation tør jeg ikke sige, men prøv at give ham et kald. Hvis det ikke er et område han er god indenfor, kan du være sikker på at han ikke påtager sig opgaven

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Kolding
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 10:48

Hej Makano,

Har læst dit indlæg, du er velkommen til at  ringe for en uforpligtende snak eller maile uddybende beskrivelse til mig, hvorefter jeg vender tilbage til dig.

mvh Jon, jst@lett.dk, 82282032

Jon, jst@lett.dk, tlf 82282032
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)