Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til at forstå SEO lidt bedre?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder lige nu med en lille tænke omkring SEO

Title og h1 skal være det samme, er det rigtig forstået?

description skal det indhold et af de keywords ord som er der?

keywords' ord skal bruges i title, h1 og description? er det rigtig forstået?

Tilmeldt 14. May 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Halal-københavn.dk Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vidt jeg ved så SKAL ikke være det samme, men det ville give god mening da de begge er "overskriften". titlen vises oppe i fanen og øverst når man søger på det i google mens "H1" vises som overskrift på selve siden.

Du skal finde et eller flere keywords du vil optimere på (det som du enten ved eller tror folk søger på) også få flettet dem ind i "title" "h1" og "description". 

Intern linkbuilding er også en god ide, da det er noget google vægter. det kunne f.eks, være "related content"

Håber det kunne bruge det.

Hilsen Aziz Wadi 

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jesper:
Title og h1 skal være det samme, er det rigtig forstået?

Nej, det er der ingen der siger at det skal være - men det er selvfølgelig en fordel at overskrift og title hænger sammen til en hvis grad

jesper:
description skal det indhold et af de keywords ord som er der?

Jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår hvad du mener, men dine rankings stiger ikke med brugen af søgeord i dine meta descriptions. En god meta description kan dog lokke flere folk til at klikke på dit søgeresultat, når folk får vist din hjemmeside på SERP'en - og i sidste ende går SEO jo på, at tilegne sig mest muligt relevant trafik. Vælger du dog at skrive det søgeord som brugeren benytter i din meta description, vil søgeordet blive fremhævet med fed, hvilket kan være med til at tiltrække opmærksomhed - men igen, dine placeringer bliver ikke direkte bedre af at du udfylder meta beskrivelsen.

jesper:
keywords' ord skal bruges i title, h1 og description? er det rigtig forstået?

Søgeordets placering i overskrifter og title indgår i hvert fald i Google's algoritmer - så firkantet set er svaret ja. Der er dog tilfælde, hvor det vil være dumt eller virke unaturligt, at man har sit søgeord i sin H1 overskrift - og der skal man selvfølgelig undlade at klemme søgeordet ind for enhver pris.

- Emil

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Emil,

Så blev jeg lidt kloger på det område :) 

Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 49
Fra  Firmatøj med logo Skrevet kl. 05:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud fra dine spørgsmål tror jeg at følgende guide om "on page seo" vil kunne give dig en bedre forståelse:
http://www.jonathanlindahl.dk/on-page-seo/

Jeg synes i hvert fald den er god til at give et overblik og forklaring på de vigtige områder indenfor "on page seo".

Firmatøj med logo - økologiske t-shirts og andet firmatøj med eget tryk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)