OK. Så hvad er forskellen? Det du helst ikke vil sige er, at i ikke kan modtage Dankort, og at man ikke må vise Dankort-lgoet på sin side, hvis man benytter jer. - Det synes jeg nu er vigtig information til mange webshop-ejere. Jeg kan oplyse at i 2013 var 28% af mine dankorttransaktioner fra Dankort, og ikke fra blandingskort. - Man skal jo også være klar over, at ca. 28% af kunderne ikke kan handle i butikken. Jeg synes det er et helt fint produkt du og andre har, men jeg bliver noget harm når i prøver at skjule sådanne ting for dem der ikke har megen tid til at sætte sig ind i det, og hvad værre er.. Prøver at få det til at se bedre ud, ved at nævne 'Visa/dankort' - som et kort i kan modtage. Har kigget lidt på jeres side. Jeg kan se, at i ikke nævner 'Visa/Dankort' der.. Sikkert fordi i ikke må nævne dankortet når ikke i kan modtage det. - Men så ville det være god markedsføringsskik at lade være med at nævne det her også! |
Jeg har nævnte flere gange, at vi ikke modtager det rene dankort (5019), det har Nets monopol på. Der er dog mange forretninger - både fysisk og on-line, der ikke ønsker at have noget med Nets at gøre pga sikkerhedsstillelse, 1½ times venten på kundeservice og 8-10 ugers ekspeditionstid.
Nogle kunder han både en aftale med S5/Valitor og Nets, det er også en mulighed.
Det er min opfattelse at 4-5% af danskerne kun har et dankort (5019). Resten har andre korttyper eller ebgge dele. Når man vælger indløser må man vurdere, hvad man fravælger ved den ene og den anden løsning.
Mvh
Svend Erik Andersen
Bliv gratis medlem