Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 22 ud af 49 (488 indlæg)
Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

har du nogen anelse om hvilken fil jeg skal ind i og ændre ?? 

For eneste jeg ved er at jeg skal ændre de linier - Men aner ikke hvor de ligger.

Bruger også notepad til at ændre. Men skal vide hvilken jeg skal ændre og der er jo i hundredevis i det paypal modul jeg har-

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 02:05
Hvor mange stjerner giver du? :

mjhand:

har du nogen anelse om hvilken fil jeg skal ind i og ændre ?? 

For eneste jeg ved er at jeg skal ændre de linier - Men aner ikke hvor de ligger.

Bruger også notepad til at ændre. Men skal vide hvilken jeg skal ændre og der er jo i hundredevis i det paypal modul jeg har-

 

Så vil jeg foreslå at du bruger et lille program til at søge tekst strenge i indholdet af filer og så søg efter "SetExpressCheckout", der vil landingpage bla.a være. Jeg ved faktisk ikke om Windows har funktionen et eller andet sted. Har selv haft hentet et lille søgeprogram program endgang, den fandt så de filer der havde tekststrengen i sig.

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

mjhand:

har du nogen anelse om hvilken fil jeg skal ind i og ændre ?? 

For eneste jeg ved er at jeg skal ændre de linier - Men aner ikke hvor de ligger.

Bruger også notepad til at ændre. Men skal vide hvilken jeg skal ændre og der er jo i hundredevis i det paypal modul jeg har-

 

Du kan også lave en Google søgning på det modul du bruger og så SetExpresCheckout, det gjorde jeg for dig og fandt et filnavn:

paypal_express_checkout.php

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 02:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker :) 

Og har fundet den .. 

Så er der nogen der bruger Prestashop så har jeg nu et færdigt modul der kan dette .. 

Altså at man får navn og data med over fra shoppen til paypal .. Som så åbner direkte til kortbetaling :) 

I samarbejde med skanse72 Yes

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Se mere om Ewire her http://epn.dk/teknologi2/branchen/ECE6639914/lukning-af-onlinebetalingsvirksomheden-ewire-truer-dens-kunder/

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

skanse72:
søge tekst strenge i indholdet af filer og så søg efter "SetExpressCheckout", der vil landingpage bla.a være

Tak for arbejdet. Det lyder jo godt. Men der er ingen fil i Prestashop 1.5 paypal modulet der hedder paypal_express_checkout.php, ejheller noget SetExpresCheckout at finde i nogen filer.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har Googlet og læst mig frem til at man sagtens kan få kortbetaling vindue frem.. 

You can not set the credit card option to show by default if you are using Website Payments Standard. This is set by cookies. However, if you are using Express Checkout you can set the credit card section to show by default. This is most likely what you have seen on other sites. If you are using Express Checkout, and want to set this all you need to do is passing over the following 2 variables and values in your SetExpressCheckout API call.

SOLUTIONTYPE=Sole LANDINGPAGE=Billing
Fra Odense
Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 33
Fra  www.almodas.dk Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

@mjhand

jeg bruger prestashop! Vil gerne have modulet tak :-)

huda.thebit@gmail.com

mvh

huda

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

@mjhand

Jeg bruger også prestashop og har ikke slev fundet løsningen - så jeg modtager gerne modulet

Mail : kennbo.grafik@gmail.com

Mvh.

Kenn Bo 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Da det nu er mandag morgen håber vi at denne debat kan komme tilbage til emnet, nemlig ewires lukning!
 

Håber folk vil oprette nye tråde til alt denne snak om petrashop og paypal osv  

Side 22 ud af 49 (488 indlæg)