Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 21 ud af 49 (488 indlæg)
Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

mjhand:

ja i Epay kan du vælge om det skal være overlay eller nyt.. 

Men den starter på samme endda mere vanskelig måde end alm. paypal

Om det er en fejl der skal ændre det ved jeg ikke før i morgen.. da jeg har skrevet til dem.

Ok, jeg se du har ret i de API settings du taler om, de findes i hvert fald, jeg sidder og tester i PayPal Sandbox lige nu, så prøver lige at smide dem med for at se hvad der sker.

Tilmeldt 13. Apr 14
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 01:27

har du fundet det sted hvor de api settings er ?? For jeg kan sku ikke finde dem ?? 

Men det er de 2 der skal ændres . det er sikkert :)

Tilmeldt 28. Sep 11
Skrevet kl. 01:37

mjhand:

har du fundet det sted hvor de api settings er ?? For jeg kan sku ikke finde dem ?? 

Ja det virker sku! Selv i PayPal SandBox testing...Jeg var netop igang med at kigge API'et igennem da jeg så dit indlæg, super, tak for det. Man kan endda sende Navn,adresse osv med over så det allerede er udfyldt hvis man f.eks har de oplysninger i sit eget kundekartotek..NICE!

Tilmeldt 13. Apr 14
Skrevet kl. 01:39

ja det med navn ose det har jeg også fået til at virke.. 

men ikke det med starte på rette side.. 

hvor finder man den fil = den Api ?? 

Tilmeldt 13. Apr 14
Skrevet kl. 01:40

for jeg kan ikke selv finde den rette fil ... altså den man skal ændre... hvor fandt du den ?

Tilmeldt 28. Sep 11
Skrevet kl. 01:42

skanse72:

mjhand:

Ja det virker sku! Selv i PayPal SandBox testing...Jeg var netop igang med at kigge API'et igennem da jeg så dit indlæg, super, tak for det. Man kan endda sende Navn,adresse osv med over så det allerede er udfyldt hvis man f.eks har de oplysninger i sit eget kundekartotek..NICE!

Lige for at konkludere, så kan man altså få de rene kort indtastninger frem som der var et billede af i et tidligere indlæg, så skal kunden kun indtaste sine kreditoplysninger hvis man har sendt navn og adresse med, så er det vist løsningen! Uden Epay eller noget andet.

Tilmeldt 13. Apr 14
Skrevet kl. 01:45

og selv tak - Men kunne du så ikke fortælle mig HVOR den fil man ændre den er ? 

Nu fortalte jeg jo dog HVAD der skulle ændres Smile

Tilmeldt 28. Sep 11
Skrevet kl. 01:47

mjhand:
for jeg kan ikke selv finde den rette fil ... altså den man skal ændre... hvor fandt du den ?

Nu ved jeg ikke hvordan du tilgår PayPal, men jeg har lavet min egen form (fil) der kalder APIet, det du skal kigge efter er en fil hvor der kaldes til method=SetExpressCheckout , det er det API kald der starter PayPal vinduet.

Tilmeldt 13. Apr 14
Skrevet kl. 01:48

jeg benytter selv prestashop .. hvad bruger du ? 

Tilmeldt 28. Sep 11
Skrevet kl. 01:57

mjhand:
jeg benytter selv prestashop .. hvad bruger du ?

Jeg er programmør, jeg bruger Notepad og mit hoved, hvilket er en stærk kombination  :-)

Jeg bruger ikke nogen hjælpeprogrammer, men når jeg har sat PayPal op, så vil jeg da gerne se på en hurtig og gratis løsning til brugerne på Amino sådan de kan få åbnet betalingsvinduet direkte, nu når vi alle er i samme båd efter ewire lukningen.

Side 21 ud af 49 (488 indlæg)