|
Ja Ewire er åbenbart gået konkurs http://www.yourpay.dk/ |
Flere forslår yourpay. Men de har ikke et plug-in klar til woocommerce. Mangler akut en afløser for ewire betalingsløsning, hvem kan i så forslå?
Debat
|
Flere forslår yourpay. Men de har ikke et plug-in klar til woocommerce. Mangler akut en afløser for ewire betalingsløsning, hvem kan i så forslå? |
uhhh - Kan backfire for yourpay - for der er mig bekendt ikke anmeldt konkurs 11/4 som de påstår - hverken i statstidende eller noget andet sted at se og bestemt ikke af ewire meddelelse. Det er vel en absolut mulig udgang, men vovet af en konkurrent at skrive de har udmeldt konkurs, der gad jeg godt se beviset for? vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
|
Nogen der har erfaring med YourPay? Umiddelbart en relativ ukendt løsning som jeg ikke har set nogen benytte før. |
CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil.
|
Ja, de burde hos Yourpay måske blot "nøjes" med at citerer Ewire og ikke skrive om konkurs, det er ikke det klogeste træk jeg har set. |
Det tog også mindst en uge hos Ewire |
|
Check lige dette http://mrv.dk/ewire-konkurs-er-der-alternativer/ |
|
Tak til alle som skrev en mail til mig/kortgebyr angående ewire :) Jeg har aldrig hørt om yourpay.dk, så jeg smider dem først på kortgebyr.dk når de har besvaret min e-mail. Min alarmklokke ringer primært pga. manglende info om betalingskort og PCI-certificering. Er deres pris (2-1,5%) inkl. indløsning af kort eller er det et betalingsgateway fee? Hvis Yourpay er registreret som indløser, dvs. må håndtere visa/mastercard på samme måde som Ewire, så undrer det mig at de ikke er registreret ved finanstilsynet (som man skal). Jeg skriver når jeg hører noget fra yourpay :) |
|
Det lyder ellers spændende? Det tager samme tid ved Ewire, så det kan jeg leve med, hvis gebyrerne er lavere ;) |
|
Hov jeg fik ikke citatet med - nå men det lød spændende med Yourpay, var hvad jeg mente, og som en anden nævnte længere oppe så tog det også en uge+ hos Ewire at få sine penge. |