Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire behandlingstid?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Hvor lang er behandlingstiden fra at man bestiller EWire til at man kan modtage betaling på webshoppen?

Mvh Christian

Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok ikke forvente at få ewire.

Ewire.dk:


Ewire Danmark A/S er lukket d. 11 april. Flere informationer følger mandag d. 14. april.

Står på deres hjememside.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser ikke ret godt ud. Dels har de ikke kunnet levere tilfredstillende resultater fra 2010 til 11 og 12. Faktisk er det gået nedad, fra et lille overskud i 2010 på 47.000, til et underskud på 3.200.000 i 2011 og 3.500.000 kr i 2012 målt på primært resultat. Da egenkapitalen derved gik fra positiv i 2011 til at være negativ med - 536.000 kr i 2012.

Der tages i 2012 regnskabet (seneste) lidt forbehold, netop omkring så kaldt, Usikkerhed omkring måling og indregning (goodwill og andet) og herunder going concern. Regnskab aflægges og revideres ud fra forventet going concern, men det var klart efter 2012 - at der KUNNE være problemer og med den lakoniske besked på deres hjemmesideEwire Danmark A/S er lukket d. 11 april. Flere informationer følger mandag d. 14. april, så kan man godt frygte, at nogen kan få penge i klemme.

Frygteligt synd, da det jo også rammer både ansatte og kunder, herunder nok ganske mange unge iværksættere, der har måske har valgt ewire grundet problemer med at få Nets/teller aftale og sikkerhedskrav

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Det ser ikke ret godt ud

 

Har de egentlig ikke pligt til at oplyse det med det samme hvis det skulle være konkurs ?

Jeg tænker kunderne kan da få endnu mere i klemme med nye handler hen over weekenden eller hva...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej jeg mender godt de kan godt anmode om frist til at finde en løsning (ex her over weekenden) så der er ikke pligt for dem om at meddele det før de har prøvet de sidste sonderinger, som kunne omfatte overdragelse til andre virksomheder, salg osv

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt jeg kun har 8 kr stående på deres konto. Måske det var en ide at slå ewire betaling fra på ens webshop. Man ved jo ikke om man får sine penge igen.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ikke køre ordrer igennem og betale via Ewire. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:
det var en ide at slå ewire betaling fra på ens webshop. Man ved jo ikke om man får sine penge igen.
ja det var det afgjort indtil alt er afklaret. Formentlig har de selv låst alt så kunder ikke kan betale, men det var da surt hvis i værste fald kunder kunne betale lige ned i et konkurshul. Vi kender jo ikke afslutningen, der sidder givet folk og arbejder som vandvittige på at finde en løsning sammen med formenlig andre, som kunne ha interesse i at overtage dem, hvis det er de finansielle vanskeligheder der, som vi GÆTTER har ført til lukning af Ewire.dk i dag

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)