Hej derude har tidligere skrevet lidt om at jeg gerne vil starte min egen virksomhed! |
prøv at kigge ved freelancer gruppen :)
Hej derude har tidligere skrevet lidt om at jeg gerne vil starte min egen virksomhed! |
prøv at kigge ved freelancer gruppen :) |
Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.
En god og 'nem' måde at tjene nogle penge i DK er at smutte væk fra computeren og ned i netto/lagkagehuset/anden retailer der betaler 130 kroner i timen. Afsæt så det du tjener til forsøg på varekøb fra steder som alibaba, dhgate etc. Drop det der med 'nemme' penge, og sæt i gang i dag i stedet for. |
der findes ikke nemme penge i hvert fald ikke hvis det skal være lovligt :) vh Jacob Dalgaard |
"Nemt" hentyder jeg til hvor du sidder foran PC'en, dog uden at tjene den store formue, blot lidt ekstra |
Der er ingen nemme penge. Hvis der var det, ville der være mange som er millionære :) Men hvis det virkelig SKAL være nemme penge, så har jeg her nogle råd. Husk dog på de ikke er lovlige :) - Røv en bank -> Få et par hundrede tusinde på få minutter. - Røv den lokale netto -> Få et par tusinde kroner og en plade marabou på få minuttter. - Stjæl nogle biler og sælg dem i udlandet. Hvis vi skal gøre det lovligt, ville jeg istedet for at røve netto spørge om du ikke kunne arbejde der :) God vind med det hele. //DBH Mads |