Hej, Vi er et lille udvikler team (C/C++ + div. .NET sprog) som har udarbejdet et windows-baseret system til brug indenfor industrien. Det er ved at vokse sig til en størrelse nu hvor vores gamle webfront ikke magter opgaven mere, den er simpelthen ikke fulgt med systemet og det begynder at ramme os lidt. I store rammer drejer det sig om en intranetløsning med en central database (mySQL) hvor der skal udvikles en webfront til vedligeholdese af denne, vi har idag et udgangspunkt som man kan læne sig opad, men vi vil gerne løfte det hele op på et niveau både funktionalitetmæssigt og visuelt hvor det virkelig sparker r... Vi har hidtil kørt PHP, det er dog ikke et krav, og hvis et skift kan argumenteres (nemt overfor os) så er vi villige til det også. Udover dette så er der nogle statestik og rapporteringsmoduler med grafer og piecharts som vi gerne vil have udviklet, og der er også behov for et administrationsinterface af både selve dette intranetsystem men også til andre dele af systemet, det hele skal samles i en "portal" lignende applikation. Da det er et system vi distribuerer rundt omkring i verden, og ikke to løsninger er ens er der et vist behov for at vi nemt kan vedligeholde interfacet i hel generel form, det være sig indgangen imod databasen, hvilke felter vil vi have åbnet op for brugeren, hvilke vil vi ikke, så der skal altså også være et element af konfiguration i det for en "superuser" uden at denne skal være WEB udvikler. Jeg forestiller mig enten en meget dedikeret freelancer som til sidst måske blev medarbejder hos os hvis det var interresant, men ellers et firma hvor vi kunne indgå et tæt samarbejde om en sådan løsning og sammen få god succes med det. Det skal dog betragtes som et løft, det er ikke løbende webudvikling i al fremtid, det er en del af at større system, men en vigtig del for os. Vi er en lille gruppe der har travlt, så vi har ikke et stort komplet oplæg liggende i skuffen der beskriver det hele, og vi kan sagtens bruge noget kvalificiceret hjælp til at udarbejde databasestruktuer og sparring på dette område da vi som skrevet ikke besidder dette som vores primære kompetence. Er der nogle herinde som kunne føle sig ramt og interreseret af dette ? og har i tiden til det ? jeg kan afsløre så meget at vi skal rykke forholdsvis meget, og forholdsvis hurtigt. Vi ligger på sjælland og da jeg nok ser at der er behov for en del møder for at sætte jer ind i det vi laver, så så jeg det som en fordel at du/i befandt jer på sjælland.
Mvh. Lars |
Hej Lars,
Måske du ville finde www.projektopslag.dk interessant...
Well, man kan ikke komme udenom at det er svært at finde programmører for tiden, de bliver jo revet væk - Man kan dårligt søge for mange steder ;)
Held og lykke med at finde den rette kandidat :)