Zouheir, hvorfor håber du at de kan hjælpe med at finde fejlen, når Martin lige har skrevet at han og andre Adblock-brugere ikke er ønsket på
Amino?
Kære Martin,
du bringer alt andet end konstruktiv dialog til debatten, så jeg vælger at stoppe den her.
Min tråd handler, og burdre ha handlet om en opfordring. Hvis du læser det JEG har læst anderledes så skal jeg prøve at omformulere mig selv en anden gang, men tror nu andre brugere har læst og forstået mit budskab.
Hvor vidt Martin og andre brugere i dine øjne har ønsket det ene eller det andet, er i mine øjne deres sag. Jeg er ansat her hos Amino, og har som medarbejder, og som menneske altid levet med at jeg har mine egne holdninger og meninger - Og det har jeg også i denne sag.
Du og andre adblock brugere er ikke uvelkomne i mine øjne. men jeg som mediechef, og ansvarlig for salget på amino.dk, har lov til at opfordre alle brugere til ikke at bruge adblock
mere trafik = mere salg = flere penge til os = bedre site og portal til jer
det er netop et fællesskab vi skaber ved at vi, via salget, danner grundlag for at vi som Martin har nævnt, mulighed for at ansætte 4 medarbejdere til at udvikle amino, så vi alle får et bedre, hurtigere, mere brugervenligt sted at være. At du ikke vil bidrage til den del af det ved at slå din adblock fra, er din egen sag, og som sagt igen... du er ikke uvelkommen i min verden
god dag