Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

oversættelse til tysk og tekstproduktion

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino

jeg er lige netop kommet hjem fra en fed ferie på 5 uger i New Zealand og fyldt med masser af ny energi og motivation. Jeg vil derfor gerne tilbyde dig mine færdigheder som tekstforfatter eller oversætter til tysk, så din forretning ikke bare kan tjene penge på den danske, men også på det store tyske marked

Jeg mener selv at jeg har de bedste muligheder for at tilbyde fremragende kvalitet. Jeg er tysk statsborger og uddannet i germansk på Århus universitet, så min baggrund er både kulturelt og uddannelsesmæssigt. Mine referencer kan du finde her, hvor du finder et uddrag af de virksomheder, jeg har oversat for.

Jeg anser min spidskompetence i at producere tekster på tysk og at oversætte fra dansk til tysk.

Tilbuddet ser som følgende ud: 

1. Oversættelse fra dansk til tysk, eventuelt den anden vej rundt: 0,45 øre plus moms per ord.

2. Tekstproduktion af tekster på tysk: kontakt mig individuelt, da det afhænger af tekststørrelse/omfang. 

Venlig hilsen, 

Lars, GoGermany.dk 

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 21
Fra  rette ord Skrevet kl. 08:57

Hej Lars

Fra tid til anden får jeg tekstopgaver, der skal oversættes til andre sprog, og jeg kunne godt bruge en dygtig tyskoversætter. Jeg gemmer derfor dine kontaktoplysninger, og så hører du fra mig, når det bliver aktuelt.

Servicemeddelelse: På din hjemmeside er der en slåfejl sidst i afsnittet "Oversættelser", hvor der er faldet et "m" ud af "modersmål".

Vi tales ved!

Venlig hilsen

Anders Bo Rasmussen
Tekstforfatter
www.rette-ord.dk

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Fra  Brainiac Skrevet kl. 11:28

Hej Anders,

tak for servicemeddelsen!

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Venlig hilsen,

Lars, GoGermany

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:30

Lars får de bedste anbefalinger herfra! Gode oversættelser, som bliver leveret som aftalt!

Please ik book ham fuldt ud, da han stadigvæk skal oversætte en del for os ;D

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Fra  Brainiac Skrevet kl. 14:49

Fashion-Seller:

Lars får de bedste anbefalinger herfra! Gode oversættelser, som bliver leveret som aftalt!

Please ik book ham fuldt ud, da han stadigvæk skal oversætte en del for os ;D

Hej Morten,

tak for anbefalingen. Det er jeg glad for. Du er meget velkommen til at sende mig flere tekster, når du er klar.

Venlig hilsen,

Lars, GoGermany

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)