Jeg ved ikke om du kun har kigget på SEO-ovesigten eller du har været inde og kigge på SEO-detaljer for den enkelte side? Under detaljerne står der nemlig præcis hvad de enkelte fejl dækker over og hvordan man retter dem.
Den havde jeg ikke set, der stod jo "Gå til siden" - det burde i så måske nok rette til noget andet i stil med "Vis forslag" eller "Vis flere oplysninger" eller noget lignende :-)
Jacob Riff:
Grunden til at jeg ringede til dig var faktisk for at hjælpe dig. Du havde nemlig oprettet domænet med www foran selvom dette subdomæne sender den besøgende videre til det rene domæne. Derfor var scanningen ikke gået i gang. Vi rettede det herinde og ville blot oplyse dig om at vi kørte scanningen igen. Der var ingen der ville prøve at sælge noget.
Den må du lige uddybe, mit domæne svarer kun med www, så jeg forstår ikke hvad du mener med, at den sender den besøgende videre til det "rene domæne"?
Det er fint feedback - vi gør noget ved teksten på linket :-)
Jeg kan ikke huske det med dit domæne. Måske havde du oprettet det uden www hvor det skulle have været med. Uanset hvad så rettede vi det for dig og ville bare lige gøre opmærksom på at det var gjort.