Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prøv Monsidos SEO-modul gratis

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Holte
Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Så har Monsido efter lang tids udvikling lanceret vores betaudgave af SEO-modulet. Få overblik over hvad du skal gøre på dit website for at forbedre din SEO.

Der skal IKKE installeres noget på din hjemmeside - systemet virker uanset hvilket CMS-system du bruger!

Prøv det gratis - det tager kun 3 minutter at komme i gang: http://www.monsido.dk

Det eneste vi forlanger er at du skriver lidt feedback, så vi ved hvad du synes :-)

Med venlig hilsen

Monsido

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 09:54

Hvilke platforme kan det bruges til

Fra Holte
Tilmeldt 26. Nov 08
Skrevet kl. 09:55

Mener du CMS-systemer? Det kan bruges til alle websites - uanset hvordan den er lavet. Vi scanner den offentlige del af sitet - ligesom Google gør.

Tilmeldt 27. Sep 13
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 09:58

ok helt i orden

det var bare formuleret på en måde så det lød som om det var et modul man skulle installere på sin hjemme side

Fra Holte
Tilmeldt 26. Nov 08
Skrevet kl. 10:18

Helt nøjagtig hvor så du den formulering? Det skal vi nemlig lige have gjort noget ved. 

Og tak for feedback! :-)

Tilmeldt 27. Sep 13
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 10:29

Hej

Velbekommen

Jamen det kom sig af at du i ind første indlæg skriver prøv vores seo modul

så var den første tanke hos mig hvilket cms system passer den til

Fra Holte
Tilmeldt 26. Nov 08
Skrevet kl. 10:49

Ok - jeg skulle bare være sikker på at det ikke var på hjemmesiden. Så skulle det nemlig rettes.

Har du kigget på systemet?

Fra Holte
Tilmeldt 26. Nov 08
Skrevet kl. 11:32

Tak til alle jer der har oprettet sig og prøvet systemet. Har I mulighed for lige at skrive et par ord så vi får lidt feedback?

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 14:05

Jamen jeg vil da godt lægge ud med lidt kommentarer.

Det er lækkert pakket ind og dejlig overskueligt interface.

Jeg fik en del døde links som ikke var døde, bl.a. tricker i facebooks sharer som et dødt link hvilket det ikke er.

Så er der et par andre sites som heller ikke er døde, men måske de har udelukket boots fra at scrape deres sites og i dermed tolker det som en dødt link, det er muligt.

Nu er jeg ikke novice når det kommer til SEO, men måske bør i forklare hvad "For kort indhold på siden" er for en fisk, for kort i forhold til hvad?

Det samme gælder med titler der er for lange og for korte, igen i forhold til hvad, og har i forøvrigt taget højde for de nye pixel bredder på titler?

Det er meget fint i gør opmærksom på nogle fejl på hjemmesiden, men måske bør i så forklare jeres brugere hvordan de løser disse problemstillinger - specielt til den pris i tager for en fuld version, så kunne man måske godt forvente lidt mere end blot en scanning som f.eks. Screaming Frog og andre tilsvarende værktøjer kunne klare - uden en månedlig betaling.

Noget af det der nok irritererede mig mest var, at inden den første scanning overhovedet var færdig, ja så havde du forsøgt at ringe til mig, det er godt nok en tand for aggressivt til mig!

Jeg siger tak for kigget, men jeg må nok erkende, at det desværre ikke er et værktøj der kommer i min værktøjskasse.

Fra Holte
Tilmeldt 26. Nov 08
Skrevet kl. 14:16

Hej Oxkjær 

Tak fordi du har kigget på systemet. Vi er rigtig glade for at du ville bruge tid på at kigge på det - og for at du tager dig tid til at give feedback.

Du har ret mht. Facebook-links. Vi har ikke længere mulighed for at scanne Facebook, da vi har opbrugt vores kvote af requests. Men det skulle gerne løse sig når vi har fået hul igennem til dem og er blevet whitelistet. 

Jeg ved ikke om du kun har kigget på SEO-ovesigten eller du har været inde og kigge på SEO-detaljer for den enkelte side? Under detaljerne står der nemlig præcis hvad de enkelte fejl dækker over og hvordan man retter dem. 

Vi kigger ikke på pixelbredder endnu, men det er noget der kommer i en af de næste versioner af modulet. 

Grunden til at jeg ringede til dig var faktisk for at hjælpe dig. Du havde nemlig oprettet domænet med www foran selvom dette subdomæne sender den besøgende videre til det rene domæne. Derfor var scanningen ikke gået i gang. Vi rettede det herinde og ville blot oplyse dig om at vi kørte scanningen igen. Der var ingen der ville prøve at sælge noget.

Med venlig hilsen

Jacob 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)