Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SUPERTILBUD: Deluxe webshop med det lækreste design - til under kr. 4000,-

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

For god ordens skyld vil jeg da lige gøre opmærksom på at dette tilbud kører til og med 30.4 - altså i morgen (eller til 2 nye kunder har bestilt).

En af de nye shops vi har lavet er:

www.LUXUSandDESIGN.com

En rigtig lækker onlineshop der skal sælge møbler og andre lækkerier til hjemmet, der er endnu ikke så mange produkter i shoppen, da den er helt ny.

Hvis du vil have en virkelig lækker shop, hvor der er kælet for detaljerne så kig forbi vores side på og se mere om vores Deluxe Webshop

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:15

Hej Thomas,

Dette er ikke ment som støj, men tjek shoppen her der er et par ting som ikke er så pænt.

//

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:22

Hej Allan,
tak for info - jeg er klar over logoet "danser" lidt rundt i toppen, men det arbejdes der skam på :) Alligevel tak for info ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:50
Er der nogle der har gjort brug af dette tilbud og har fået leveret sin webshop som de gerne vil vise frem 😃
Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 11:07
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Må jeg godt spørge om hvilke detaljer der er kælet om?. Så vidt jeg kan se så er det jo bare et tema til 499 Dkr som ligger her:

http://milano.shopshark.eu

Det er fint nok at man tilbyder tema designs, men når man ligefrem annoncerer med unikke løsninger, 25 års samlet erfaring, etc. og så ser jeg at alle jeres referencer blot er tema designs.... ja så står jeg af. Hvad unikt er der ved det?, og hvilke detaljer er der kælet for?.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:35

HOLD JER VÆK – HAN ER EN KÆMPE BEDRAGER!!!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:43

THOMAS? 

Hvorfor lyver du? Hvorfor bedrager du folk? Hvorfor svindler du på det groveste? 

Og hvorfor levere du ikke mine 4013 kr. tilbage, når jeg ikke har fået udleveret min webshop?

Er det sådan man driver en sund virksomhed? Hvor folk kommer til at hade en? Hvor sure kunder kommer til at rende efter dig – og snart har du også medierene efter dig...   

Fedt liv.. Yes

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)