Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hovedsponsor/Sponsor søges til kæmpe udendørs 14 timers house-event i KBH

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit event-crew "para disco", som er et eventfirma, står og skal holde 4 store house-events i Kbh. fra Maj.

Der er tale om house-musik events på Halvandet... mere end 14 timers fest pr. gang.. én gang pr. måned hen over sommeren.

Jeg søger derfor hovedsponsor/sponsor til dette. Så kender du en der gerne vil hjælpe med dette så skriv gerne.

For nærmere info kontakt mig gerne: sander@deeperpeople.com

På forhånd tak!!

Sander Pennerup

www.deeperpeople.com

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skriver du ikke her, hvad det er man som hovedsponsor skal tilbyde og hvad man får igen - frem for at man skal skrive til dig for, at finde ud af det?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Bevares.. glemte jeg måske lige i vendingen.

Hovedsponsor/sponsor skal sørge for flg.

Betaling af lyd/lys (vi skaffer selv dette hjem via vores kontakter, som er væsentligt billigere end traditionelle kanaler)

Betaling for marketing.. så de 4 events bliver kendt. Vi har adgang til egne trykkerer.. som gerne laver alt for os til billigere pris end via traditionelle kanaler.

Evt. betaling for en rabat til havnerundfarten/Movia så disse kan have både der sejler i pendulfart mellem Nyhavn/Halvandet.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Sander Pennerup:

Bevares.. glemte jeg måske lige i vendingen.

Hovedsponsor/sponsor skal sørge for flg.

Betaling af lyd/lys (vi skaffer selv dette hjem via vores kontakter, som er væsentligt billigere end traditionelle kanaler)

Betaling for marketing.. så de 4 events bliver kendt. Vi har adgang til egne trykkerer.. som gerne laver alt for os til billigere pris end via traditionelle kanaler.

Evt. betaling for en rabat til havnerundfarten/Movia så disse kan have både der sejler i pendulfart mellem Nyhavn/Halvandet.

Man får åbenbart intet igen :) Lyder som en virkelig god deal.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Som alle andre sponsorater får man da sit navn, logo osv. vist på alle officielle kanaler og til selve eventet.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sander Pennerup:

Som alle andre sponsorater får man da sit navn, logo osv. vist på alle officielle kanaler og til selve eventet.

Nu må du ikke tro, at jeg er efter dig - jeg prøver helt oprigtigt at hjælper dig.

Hvis jeg var mulig sponsor, så kunne jeg godt tænke mig oplysninger om nedenstående. Ikke mange har lyst til, at skrive til dig og få denne information - samt du vil med flere informationer, ikke få mails fra mulige sponsorer som så efterfølgende ikke vil passe ind.

- Målgruppe?

- Antal personer til festerne?

- Placeringsmuligheder af logo? (Officielle kanaler giver mig intet)

For mig virker det lidt til, at I ikke har prøvet at søge en sponsor før. Derfor er det også yderst vigtigt, at I virkelig er skarpe på jeres koncept og hvad I kan tilbyde. Du skriver meget om, hvad sponsoren skal tilbyde - men ikke hvad I vil tilbyde. Fint at man kan få sit logo vist, men vil det blive set af 200 eller 20.000 personer?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sander Pennerup:
Som alle andre sponsorater får man da sit navn, logo osv. vist på alle officielle kanaler og til selve eventet.

 

Du kan vidst med fordel kigge HER :)

Så potentielle ikke behøver trække oplysningerne ud af dig...

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg og mine partnere har lavet fester og events siden 1989 så nej ikke første gang vi søger.

Jeg skriver vedr. mere info når vi selv har mere, at kunne informere om.

Vi søger sponsor til flg.:

Betaling af lyd/lys, div. pr/marketing. Evt. dj-løn (men måske ikke relevant da djs gerne stiller op gratis til et sådan event)

Hvad får sponsor:

PR/reklame på facebook, trykte reklamer der skal uddeles, instagram, bannere osv. evt. egen bod til event.

Der er tale om event, der skal foregå over 4 lørdage (sidste lørdag i hver måned fra maj til aug.) kl. 11-24.

Egen adgang via havnebådene fra Nyhavn til Halvandet så vi potentielt tiltrækker endnu flere gæster.

Vi satser på ikke under 1000 besøgende dog må flere påberegnes da det er over 13 timer hver gang. Halvandet har med garanti mere konkrete tal i form af hvad de normalt har af besøgende til div. events.

Vi er pt i dialog med Heineken og Red Bull vedr. dette event, men vi søger gerne flere..

PS. når vi nærmer os datoerne slår jeg nyt oplæg op hvor jeg har mere konkrete tal og div. info vedr. hvad der skal laves.

men først til mølle-princippet... derfor denne info på dette medie.

God dag.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)