Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorinventar søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg allerede nu ved at jeg til januar (ca.) skal flytte virksomheden ud i nye og større lokaler, kan det måske være fordel i god tid at gøre opmærksom på at jeg snart får et behov.  Så hvis nogen af jer så får viden om løsøre-overskud et sted, vil jeg meget gerne høre om det. Det skal selvfølgelig være top-kvalitet og ingenting koste - man er vel nordjyde...   Wink

Jeg får brug for 3 skriveborde af den gode store slags, gerne med sideborde. Dertil en skuffesektion og en kontorstol til hvert bord.
2-4 reoler alt efter størrelse plus det løse - der skal jo bruges mange ting til saådan et kontor!

I tilgift kunne det være interessant med et par skærmvægge af en eller anden slags. Et højt cafebord, måske med tilhørende stole; brochurestativer...

Ja, listen over ønsker kan hurtigt blive uendelig lang og skulle nogen brænde inde med et spabad eller en hjemmebar som de vil donere, så kan vi da også godt overtales til at virke interesserede Big Smile

Kort sagt, falder I over noget interessant eller står i selv med overskudsvarer, så giv mig et praj. Jeg har tid til at vente, men tiden nærmer sig jo. 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:19

Jeg har lige stillet 4 klapstole fra Harald Nyborg + et rustent tørrestativ ud til storskrald. Hvis du kommer før skraldemanden, er du velkommen til at tage det med. Hvis det viser sig, at du ikke kan bruge det, må du nøjes med en kop kaffe.

mvh HansBig Smile

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 18:40

Og vi klaskede hinanden på lårene af grin! Big Smile

(havde jeg dog bare tid til en køretur, så slap jeg for selv at skulle brygge kaffen...)

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Skrevet kl. 09:58

Nu er stedet fundet og det bliver ca. januar - sig endelig til. Jeg skal nok selv vurdere om det er værd at køre langt efter...

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:09

Stort tillykke.

Vi glæder os til indflytterreceptionen.DrinksComputer

mvh Hans

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)