Hej herinde Der er jo rigtig mange herinde der arbejder med Magento, så jeg tænker at der måske er en der kan hjælpe mig lidt på vej Jeg vil gerne lave lidt ændringer på min side istol.dk. Men siden er responsiv, så jeg er lidt usikker på hvad der kan lade sig gøre, og hvilke forbehold der er når det skal implementeres. Tag fx en af produktsiderne: http://www.istol.dk/haratech-doctor-ergonomisk-kontorstol.html Her vil jeg gerne ændre: 1) De 3 keypoints i headeren: fragt okr, 1 dages prøvetid, fri retur. Skal være pænere rent grafisk, men skal også kunne ses på fx en mobil. Er det muligt? 2) I headeren skal der også mere fokus på telefonnummeret i øverste højre hjørne. Er det muligt når det stadigt skal se godt ud på fx en mobil? 3) Min "køb nu" knap vil jeg gerne have rykket længere til venstre, gjort større, og så have indsat en boks med 3 keypionts. Er det muligt? Jeg har prøvet at illustrere hvad jeg vil her (klik og se stort billede) Jeg håber der er nogen der kan hjælpe :) Hilsen Morten |
Gad vide om denne tråd blot er blevet overset i mængden, eller om der virkelig ikke er nogen der kan / vil hjælpe mig på vej?
Jeg tror selvfølgelig på det første, for Amino klarer normalt alt :)))
Hilsen Morten