Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor leder man efter en programmør?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg har fået denne her fuldstændig fantastiske ide til noget software jeg gerne vil have udviklet! ;-) MEN - Jeg har absolut ingen erfaring inden for det her felt. Så hvad ville være smartest at gøre? 

Hvad har folk af idéer, forslag, erfaring? 

Jeg synes det virker som en jungle at bevæge sig ud i. Jeg aner ikke hvad jeg skal kigge efter, og har som sagt heller ingen ide om hvad der ville være smartest? 

Søndags hilsner

Frk. Hviid :-)

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:56

Søger du en til at lave det for penge eller en partner?

Uanset om du søger en partner, som får nogle andele i din idé, eller om du søger en programmør til at udvikle ting for dig i bytte for penge, så er det vigtigt, at programmøren ved, hvad det er du vil have udviklet. Er det software i form af et program, hjemmeside, app eller andet?

Tilmeldt 25. Jun 13
Skrevet kl. 21:00

Jeg er åben for begge dele. 

Det er et program jeg gerne vil have udviklet. Tænker at det er et man skulle have mulighed for at downloade fra nettet. (Hvis det altså er muligt?) 

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Skrevet kl. 21:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis/Når du søger en partner, så kan du læse denne gode artikel: http://www.amino.dk/blogs/strongpeople/archive/2013/09/29/scor-en-programm-248-r.aspx 

Hvis/Når du søger en til at lave programmet for penge, så sørg for at beskriv programmet så meget som overhovedet muligt. Hvis du er helt på bar bund mht. hvad det kræver rent teknisk, så få evt. fat i en programmør, som er i stand til at udvikle programmer, og få ham/hende til at lave en funktionsliste, som du kan gå ud fra, og evt. sende videre ud på Amino Freelance eller andre lignende steder. Dette kan du f.eks. gøre ved at søge konkret på Amino efter en der vil hjælpe dig med at lave en funktionsliste. Hvis du ved nogenlunde hvad der skal til, så er det bare at lægge et opslag ud på Amino Freelancer med alle de detaljer du har.

Tilmeldt 25. Jun 13
Skrevet kl. 21:40

God artikel. Tak :-)

Med alle detaljer, hvad mener du så? Selve ideen, eller? 

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Skrevet kl. 21:47

Jo flere detaljer - jo bedre/nemmere er det for en programmør. Hvis du lægger alle kortene på bordet, så ved programmøren hvordan du tænker, og derved har han/hun større chance for, at ramme det resultat du ønsker.

Nogen har det med at "skjule" sin idé, da de vil undgå at andre stjæler den, og det er som sådan også fint nok så længe du er i stand til at forklare præcis, hvad du vil. Kan du lave en komplet funktionsliste, så behøver du ikke fortælle programmøren om idéen, for så er det bare at gøre, hvad der bliver bedt om. Har du derimod ikke så meget forstand på det tekniske, så vil det være en god idé at beskrive idéen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:49

Hvilken type udvikler mangler du?
Du er velkommen til at sende mig en pb med flere oplysninger - hvis jeg ikke selv kan byde ind på opgaven har jeg et solidt netværk der sikkert kan.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 25. Jun 13
Skrevet kl. 21:50

Hmm.. Ja, det giver mening :-) 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)