Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilke danske webhoteller kan jeg købe .jobs domæner hos?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil gerne lave et website med et .jobs domæne, men kan ikke finde en dansk udbyder jeg kan købe det hos. Nogle der måske ved, en jeg kan det? For det skal være et dansk site og vil derfor gerne hoste det i Danmark.

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 251
Fra  Netsite A/S - Domæne & Webhotel Skrevet kl. 15:40

Reglerne for .jobs domæner er ikke så liberale, som f.eks. .com eller .dk. Du skal som registrant være en virksomhed og benytte siden i forbindelse med HR. Derudover skal selve domænet matche navnet på din virksomhed. Derfor er domænet ikke så velegnet til direkte salg på udbydernes hjemmesider, da man typisk skal rådgive registranten om registreringen. Prisen for selve registreringen og fornyelse er også betydeligt højere.

Men jeg tror, at du vil kunne få de fleste udbydere til at registrere det på dine vegne, hvis du spørg dem og du opfylder kravene Wink

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 15:53

erjegher:

Vil gerne lave et website med et .jobs domæne, men kan ikke finde en dansk udbyder jeg kan købe det hos. Nogle der måske ved, en jeg kan det? For det skal være et dansk site og vil derfor gerne hoste det i Danmark.

Hos os kan du få registeret dit .jobs domæne hvis du er en registreret virksomhed, som skal bruge det til jobs, og hvis virksomhedens navn matcher det .jobs navn du ønsker. Det kan også være det navn den går under. Så arla kunne for eksempel godt registrere arla.jobs - de behøver ikke hedde arlaamba.jobs.

Det koster 1000 kr. + moms per år hos os.

Hvis det har interesse skal du være velkommen til at rette henvendelse til salg@serverfruit.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)