Ros og Ris på ny hjemmeside
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Stadig thumbs up med stor hvid firkant som baggrund her - ikke det bedste efter min smag.
Hvorfor 2x upload knapper næsten samme sted?
Firkanten er nu væk!
Hvad siger du til det?
:)
Svar
Fra Danmark
Tilmeldt 27. Apr 11
Jespar
Skrevet
05-04-2014 kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Bedre.
Dog, hvis jeg klikker på den, kommer der et popup-on-page og spørger om registrering via google /facebook . Den kan jeg ikke klikke væk igen (uden at trykke på fx logoet ). Det er en lille ting.
Svar
Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
mirko nimz
Skrevet
05-04-2014 kl. 22:00
Svar
er enig med folk... der mangler lidt work på siden endnu
Svar
Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj , og lingeri.
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Okay jeg vil lige prøve se på det med boksen.. ;) mange tak er der flere ting.. ;)
Mirko
Ja men hvad, du må da komme med forslag.. ;)
Svar
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra Danmark
Tilmeldt 27. Apr 11
Jespar
Skrevet
06-04-2014 kl. 12:33
Svar
Jeg ville nok anbefale, for at have en lavere "threshold-to-participate" at folk bare skulle bidrage med én video.
Svar
Fra Danmark
Tilmeldt 27. Apr 11
Jespar
Skrevet
06-04-2014 kl. 12:36
Svar
Jeg kan ikke se knappen "Facebook" under oprettelse af bruger. Det er nok temmelig kritisk.
I øvrigt, jeg kører med Windows 8.1, Chrome nyeste + adblock (som mange andre også gør).
Svar
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Jeg ville nok anbefale, for at have en lavere "threshold-to-participate" at folk bare skulle bidrage med én video.
Har jeg lavet om nu. :)
Jeg kan ikke se knappen "Facebook" under oprettelse af bruger. Det er nok temmelig kritisk.
I øvrigt, jeg kører med Windows 8.1, Chrome nyeste + adblock (som mange andre også gør).
Ser lige på det, mange tak. :)
Sig endelig til hvis der er mere. :)
Svar