Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Web shop start

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er i gang med at starte en web-shop, og er stødt ind i det første "problem" 

Jeg skal have lavet et logo og banner til web-shop siden, men jeg ved ikke hvor/hvordan sådan et laves.

Jeg prøver at få inspiration fra denne side: http://www.poshpuppyboutique.com/?utm_source=AdRoll&utm_medium=banner&utm_campaign=728_RT_Cart

Jeg kan rigtig godt lide deres billeder på forsiden, men hvordan klipper man et billede ud af en hund og placere det i en ny baggrund med tekst?

Håber nogen kan hjælpe, da jeg mener at det er ret vigtigt at have overstående ting på plads inden jeg går videre med noget som helst andet.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 17:29

Du skal have fat i et program til billedredigering, men du skal også være klar over du jo ikke bare må "sakse" andres billeder og bruge dem, så kan du støde ind i problemer omkring copyright.

Tilmeldt 5. Apr 14
Skrevet kl. 17:30

okay tak Yes

Alle billeder har jeg selv taget..

Tilmeldt 5. Apr 14
Skrevet kl. 17:32

- jeg mente: alle billeder som skal bruges til min side, har jeg selv fotograferet

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 18:18

Vil anbefale Gimp Det er gratis og en god start. Det kræver lidt tid at blive god til, men du kan finde en del guides på youtube m.m.

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)