Hej. Jeg har en gammel hjemmebio-projektor. Den er jeg glad for. - Men jeg vil til at se mig om efter en ny, der har HDMI og 3D... - Men der er MANGE.... - Hvordan finder jeg ud af, hvad jeg skal vælge. De spænder jo fra få tusinde til 30.000 kr. - BenQ var godt da jeg for nogle år siden også kiggede (de havde et godt kvalitets-pris forhold) - Men nu ligger de faktisk, i hvert fald på nogle produkter, i den billige ende... Er de ikke gode mere? |
Hej Carsten.
BenQ leverer stadig en række helt og aldeles gode projektorer som både kan anvendes til præsentationer og hjemmebio'en.
For at finde ud af, hvad du skal vælge, skal du først og fremmest have styr på projektorens lysstyrke og kontrastforhold.
Vi har i hos Bio7.dk udarbejdet en grundig guide til hvordan du vælger din projektor.
Du er meget velkommen til at kigge nærmere her: http://bio7.dk/hvad-skal-min-projektor-kunne/
Hvis det stadig ikke er til at finde ud af, må du meget gerne skrive mig en mail på djf@bio7.dk, eller give mig et opkald på 30498401. Så vil jeg står klar med hjælp og rådgivning.
Venlig hilsen
Daniel Friis
Bio7.dk