Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrent registreret næsten samme domæne som os - kan jeg gøre noget?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft supersmoke.dk kørende med webshop siden 2008.

Har lige opdaget at en konkurrent har registreret supersmokey.dk, hvor han sælger stort set det samme som mig.

Synes godt nok det er usmageligt, men er der noget jeg kan gøre ved det?

Tænker evt. at klage til Klagenævnet for domænenavne. Men har jeg en sag, eller er det bare 500kr ud af vinduet?

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er intet du kan gøre, andet end at ærgre dig over du ikke købte domænet før ham.

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Jun 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

I så fald ville jeg vel skulle købe 100-vis af domæner der ligger op af mit eget for at beskytte mig. Synes jeg er noget pjat.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har haft domænet siden 2008, og det andet domæne først lige er registreret, så har du jo et kæmpe forskridt hvad angår SEO (så vidt jeg ved, med min begrænsede viden om SEO).

En ting i dag som er værd at vide er, at "nemme" domænenavne i dag ikke altid er det bedste at have... Folk søger oftest efter navnet på google i stedet for at "gætte" sig til domænenavnet.

Så kom i gang med SEO og sørg for dit domæne ranker nr. 1 på de forskellige keywords... Så burde du ikke have noget at frygte, selvom det da er irriterende.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)