Tak, tak! Men mit antivirus program siger at det er en trussel for min computer... Er du sikker på at det er det man skal? Hvad skal man bruge FTP klient til? Tak på forhånd :)
Men mit antivirus program siger at det er en trussel for min computer... Er du sikker på at det er det man skal? Hvad skal man bruge FTP klient til?
Så vidt jeg ved, burde Filezilla ikke være en trussel for din computer. Jeg har aldrig hørt, eller selv haft problemer med Filazilla. Du kan bruge Filezilla til forskellige ting, overføre filer, og rette i filer, som allerede er på din server. Jeg kan ikke svare på, om det er dét du skal - Jeg kender ikke din problemstilling, og kan derfor ikke svare på, om det er dét du skal.
En FTP klient er et program man bruger til at overføre filer mellem computere eller til/fra et websted.
Det er såkaldt protokol eller standard måde at overføre filer på. Ved diverse WEB (f.eks. MUSE) programmer kan man opsætte FTP oplysninger i programmet og så overføres filerne automatisk til webstedet.
Alternativt kan man selv logge på ens server/websted og så udvælge (lige som en stifinder) de filer man ønsker overført.
Tak for svar. Det virker ikke.. Kan det være fordi at man SKAL have domæne før at det kan lade sig gøre? Troede bare man kunne gøre det bag efter filerne var skannet igennem? :-)