Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm min nye webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lavet min første webshop. Produceret i WooCommerce, hvilket også er første gang jeg laver noget i Wordpress. Så er totalt afhængig af gode guides omkring SEO og anden optimering af Wordpress/WooCommerce. Derfor ville det være fedt hvis i ville smutte ind og kigge jer omkring og give gode råd og konstruktiv kritik af min webshop. 

Den findes på www.vandfilter.net 

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 11:22

som tak tilbyder jeg en rabat hvis i ønsker at købe noget. send en pb

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 11:43

Benjamin Hammersholt:

Hej

Jeg har lavet min første webshop. Produceret i WooCommerce, hvilket også er første gang jeg laver noget i Wordpress. Så er totalt afhængig af gode guides omkring SEO og anden optimering af Wordpress/WooCommerce. Derfor ville det være fedt hvis i ville smutte ind og kigge jer omkring og give gode råd og konstruktiv kritik af min webshop. 

Hej Benjamin,

Tillykke med din webshop, det ser godt ud.

Hvis du har brug for nogle råd mht. til søgemaskineoptimering, så kan jeg anbefale dig at få en gratis seo analyse  hos os (www.visu.dk)  

Her får du ihvertfald at vide hvad du gøre godt, og hvad du skal gøre bedre.

God weekend!
VH.
Mortada 

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 11:47

Done

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 11:59

hej

Rigtig flot butik!!

Hvis det var mig ville jeg skifte ewire logoet ud med de kort du modtager .

jeg ville måske også finde en fast fragt pris hvis det er muligt.

Det ser godt ud, held og lykke med salget :-)

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 12:00
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bent

Tak for dine gode forslag.

Havde også helst set at skilte med kort jeg modtager, men det må jeg simpelthen ikke siger retningslinjerne med Ewire :(

Fast fragt pris vil jeg tage i mente, lige nu tager jeg simpelthen den rå fragtpris fra post danmark så jeg ikke skal ligge moms oveni, derved bliver det billigere for kunden.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 96
Fra  TUPO Skrevet kl. 14:12

Benjamin Hammersholt:

Hej

Jeg har lavet min første webshop. Produceret i WooCommerce, hvilket også er første gang jeg laver noget i Wordpress. Så er totalt afhængig af gode guides omkring SEO og anden optimering af Wordpress/WooCommerce. Derfor ville det være fedt hvis i ville smutte ind og kigge jer omkring og give gode råd og konstruktiv kritik af min webshop

Hej Benjamin

Fed webshopå du har fået op at stå! Jeg har dog aldrig været glad for så kraftige baggrunde, synes det fjerner for meget fokus fra indholdet.

God vind :)

Fra Vestervig
Tilmeldt 30. Nov 11
Skrevet kl. 15:51

Tak skal du have. Ja jeg ved heller ikke helt om det får lov at blive der. Men synes næsten den var for tør uden. Men det er jo nok indholdet af siden jeg skal gøre noget ved så og ikke baggrunden.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)