Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra St. merløse
Tilmeldt 20. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Fra  K. P Multiservice Skrevet kl. 20:47 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer

Jeg ville høre om der er et super rar og hjælpsom personlighed ude i det danske iværksætter land der kunne hjælpe.

Da jeg er igang med at bygge hjemmeside og er nået et stykke vej så var min drøm og få den færdig men mit problem er at jeg skal opereres i mine hænder så jeg ikke kan fortsætte i længere tid.

Så mit ønske / spørgsmål er om der er en dygtig hjemmeside bygger der ude et sted der ville hjælpe, da økonomien er rigtig stram så kan jeg desværre ikke betale det store lige nu men jeg vil gerne betale noget når jeg får tjent nogen penge i firmaet.

Jeg vil også rigtig gernegive reklame plads på min side hvis der er en venelig sjæl der vil hjælpe mig for det gør ondt inde i at jeg ikke kan gøre den færdig foreløbig :( 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 20:50 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Du skal være mere end velkommen til at smide en mail til mig på Kasper@serverfruit.com

Vi kan godt lave en skarp hjemmeside til dig for en meget lav pris.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth

Skriv mig en mail på kontakt@bsmedia.dk med dine ønsker samt hvor langt du er med din hjemmeside. Så finder vi sammen en aftale der er givende for begge parter.

Vh Simon

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 21:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Jeg kan kun anbefale at ringe til www.mangetoxperten.dk og snakke med kristoffer. Jeg er igang med at lære lidt ved ham om det kan være at du vil få god pris fordi det er mig der skal lave det :)

spørg efter mirko

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra St. merløse
Tilmeldt 20. Mar 14
Indlæg ialt: 15
Fra  K. P Multiservice Skrevet kl. 21:02 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for alle de hurtige svar og interessen for at hjælpe i person i nød :)

Jeg vil tage kontakt til jeg og jeg glæder mig til og se hvad vi finder ud af :)

Jeg er super taknemmelig for at i er så villige til og hjælpe :)

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 21:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)