Det vil være fedt hvis I gider lade jeres kritiske øjne give den en vurdering og gerne teste med resultaterne den finder, om de er præcise nok.
Det kan selvfølgelig aldrig blive 100% præcist, da Google mere eller mindre forsøger at gøre alm. google-søgning så personlig som mulig baseret på lokalitet, nærområder, tidligere link-besøg osv..
Jeg ligger på en 4. plads med www.billigovernatningnordjylland.dk med søgeordene billig overnatning Nordjylland, men hvis jeg bruger jeres ranker så er jeg ikke engang med i top 100 skriver den.
Jeg er lige ved at arbejde på den del af koden som genererer søge-resultatet, så der vil opstå nogle mærkelige resultater lige lidt tid endnu.
Det kan godt være at det ikke lykkes at gøre den 100% præcis, da Google bevidst har gjort meget for at gøre denne slags 3. parts søgeanalyser unøjagtige.
Hvordan kommer dit værktøj frem til det? Det resultat får jeg i hvert fald ikke i skrivende stund. :-)
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Jeg kan desværre ikke finde søgeordene til vores side med dit værktøj - overhovedet. Vi ved, at vi ligger i toppen af flere af de søgeord, som jeg har testet med :-) Ser frem til at prøve senere, hvis du lige skal have ordnet noget.
Jeg driver til dagligt Onlime.dk - Vi leverer Danmarks bedste løsning, når det kommer til backup og lagerplads i skyen.