Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO Optimering? - Der er noget meget galt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Ja, jeg ved godt, at dette spørgsmål bliver spurgt hele tiden - jeg mener virkelig HELE  tiden - her inde på Amino, men nu har jeg prøvet i et stykke tid, at arbejde på min hjemmeside haandvaegt.dk. Dog er det uden held, da jeg slet ikke kommer i nærheden af første side på google. Jeg har kigget de første 15 sider af google igennem, når jeg søger på Håndvægte, men min hjemmeside er ingen vegne at se. Derfor er jeg kommet til den konklusion, at der er noget jeg gør helt forkert. Måske er der nogle, der er ferme til dette område, der kunne pege de fejl ud, som jeg gør.

På forhånd tak! 

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 21:13

Hejsa,

Skriver ikke så tit til folk der ikke har et reelt navn her på Amino. Så det er nok noget af det første du skal rette. Får dit navn i toppen af dine posts :)

Derudover skal du installere et SEO modul. Der findes mange til Wordpress som jeg gætter på du anvender, her kan du lave en masse og det giver sig selv hvordan de udfyldes, det vigtigste er titler og de skal være unikke for alle sider. Pt. ser dine titler alle sådan ud (den du finder i toppen af browseren): 

title:   Håndvægt Danmark | Muskler, Danmark | Håndvægt, Danmark

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra Højslev
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 129
Fra  Lethers Skrevet kl. 21:15

Hvis det slet ikke giver mening og du mener det VIRKELIGT seriøst så brug pengene på en professionel SEO mand. Det kan godt betale sig ;)

Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 21:29

Jamen det er da en Wordpress - og jo, der er installeret Yoast SEO - og ja, på din hjemmeside ser det ud til at du har gjort en masse.......

Men den er oprettet for mindre end 2 måneder siden!

Måske har du læsset alt indhold op på siden for ganske nyligt, og så har Google altså ikke nået dig endnu.

En anden ting - har du gjort noget for at optimere søgeordet "håndvægte"?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:46

Jeg kan se du har arbejdet med den lette halvdel af seo-arbejdet med en hjemmeside.Smile

En ting der lige springer i øjnene er dit title-tag i header. Denne tekst bør være sælgende, unik for hver side og indholde keyword. Se https://www.google.dk/search?q=site%3Ahaandvaegt.dk&oq=site%3Ahaandvaegt.dk 

---

Den svære og meget vigtige del af seo, er at skabe indgående links. De skal være relevante, varieres meget og gerne være fra velbesøgte hjemmesider om samme emne.

---

De første 6 måneder kan en hjemmesides placering god køre meget op og ned.

Sæt dig grundigt ind i linkbuilding. Du kan eventuelt start med at finde relevante blogs, og bede om at skrive et gæsteindlæg mod du betaler et mindre beløb, eller laver x link retur fra andre hjemmesider.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 06:34
Tilmeldt 2. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:50

Hej. 

Mange tak for alle de gode svar! Det hjælper mig utrolig meget, og jeg ved nu, hvad jeg jeg skal arbejde med. Endnu engang, mange tak!

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 12:27

Hej

Jeg har lige set lidt på din hjemmeside

og rent faktisk finds dit site slet ikke I de første 30 sider af Google på dit keyword

Men dog ranker du 20 på billige håndvægte

haandvaegt.dk Rank er 20 med keyword 'billige håndvægte'

Men du har heller ikke lavet Linkbuilding hvilket er vigtigt for at komme frem på dine keywords

Endvidere skal du lige have styr på dine h1 tags

flere steder burger du dem forkert for eks her

<h1 class="menu-toggle">Primary Menu</h>

<h1 class="entry-title">Forside</h1>

h1 class="menu-toggle">Primary Menu</h1>

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)