Ja, jeg ved godt, at dette spørgsmål bliver spurgt hele tiden - jeg mener virkelig HELE tiden - her inde på Amino, men nu har jeg prøvet i et stykke tid, at arbejde på min hjemmeside haandvaegt.dk. Dog er det uden held, da jeg slet ikke kommer i nærheden af første side på google. Jeg har kigget de første 15 sider af google igennem, når jeg søger på Håndvægte, men min hjemmeside er ingen vegne at se. Derfor er jeg kommet til den konklusion, at der er noget jeg gør helt forkert. Måske er der nogle, der er ferme til dette område, der kunne pege de fejl ud, som jeg gør.
Skriver ikke så tit til folk der ikke har et reelt navn her på Amino. Så det er nok noget af det første du skal rette. Får dit navn i toppen af dine posts :)
Derudover skal du installere et SEO modul. Der findes mange til Wordpress som jeg gætter på du anvender, her kan du lave en masse og det giver sig selv hvordan de udfyldes, det vigtigste er titler og de skal være unikke for alle sider. Pt. ser dine titler alle sådan ud (den du finder i toppen af browseren):
title:
Håndvægt Danmark | Muskler, Danmark | Håndvægt, Danmark
Jeg er ejer af Marketingsvirksomheden Lethers.dk. Online markedsføring og rådgivning til dig!
Den svære og meget vigtige del af seo, er at skabe indgående links. De skal være relevante, varieres meget og gerne være fra velbesøgte hjemmesider om samme emne.
---
De første 6 måneder kan en hjemmesides placering god køre meget op og ned.
Sæt dig grundigt ind i linkbuilding. Du kan eventuelt start med at finde relevante blogs, og bede om at skrive et gæsteindlæg mod du betaler et mindre beløb, eller laver x link retur fra andre hjemmesider.