Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af materiel inkl IT redskaber

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg vil gerne vide hvordan og hvad der kan trækkes fra når man køber feks en Bærbar, webcam, mobiltelefon, trådløs router, og kontor materiale generelt... ?

Jeg har kigget lidt omkring men ikke rigtig fundet noget brugbart.

Supply Chain blæksprutte

Fra 8900
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 17:37

Hej

det kommer an på hvor du har købt det og hvad du skal bruge det.

Er det til virksomhedsbrug kan du trække det hele fra. Enkelt køb over 11.600 kr. skal aktiveres. Momsen kan trækkes fra hvis det er købt af en virksomhed og ikke hvis det er købt af en privatperson.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 17:58

Det bliver i firma og køb af ting i Danmark til brug som firma-redskaber. Hvad mener du med at det skal aktiveres hvis jeg køber et produkt til over det beløb. Er det afskrivelse du mener?

Og kan man egenligt trække Sodavand fra som jeg selv vil drikke når jeg sidder og arbejder? sikkert ikke.. men kunne jo være

mads624:

Hej

det kommer an på hvor du har købt det og hvad du skal bruge det.

Er det til virksomhedsbrug kan du trække det hele fra. Enkelt køb over 11.600 kr. skal aktiveres. Momsen kan trækkes fra hvis det er købt af en virksomhed og ikke hvis det er købt af en privatperson.

Supply Chain blæksprutte

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Fra  HosKejser Skrevet kl. 18:38

Jo.. lige en anden ting der måske kan svares på. Nu har jeg brugt en del penge på at få sat ting i gang ang opstart af firma - altså før. Er det umuligt at kunne trække dette fra ved firmaet?. Her tænker jeg på domæner, hosting og design. 

Supply Chain blæksprutte

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)