Hvor effektiv er et redirect domæne egentlig
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Hvor effektiv er et redirect domæne egentlig?
Et domæne som passer meget godt til det søgeord, jeg gerne vil fremhæve på min side, er ledigt. Men får jeg nok pondus, hvis jeg bare sætter det til at være et redirect domæne, til mine hovedside?
Svar
Tilmeldt 27. Sep 13
at redirecte et domain har kun værdi hvs du burger 301 redirect samt hvis domainet har indgående links eller trafik
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Så jeg bør lave en "mini hjemmeside ", som så fører brugeren videre til hovedsiden efter x antal sekunder, eller ved klik?
Svar
Tilmeldt 27. Sep 13
hej
nej du laver bare en index.php fil med det her I
<? Header( "HTTP/1.1 301 Moved Permanently" ); Header( "Location: http://ditsite.dk" ); ?>
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
ok
Hvordan vil det domæne så agere på google . Der jo intet indhold til domænet, heller ej en beskrivelse.
Svar
Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Hej
Hvis du sætter en 301 redirect på vil domainet slet ikke finds I google
det der vil ske er at hvis folk indtaster adressen vil de blive vidersendt til dit eget domaine
hvis domainet havde indgående lins vil de bliver viderført til dit domain
alternativt kan du oprette en blog på sitet hvor du laver artikler som linker til dit hoved site
dette skal dog så laves rigtigt
har du behov for hjælp kan du sende mig en email
Hilsen
larsandersen@tjenester.dk
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Feb 07
Ideen var at det ekstra domæne skulle fungere på søgemaskinerne , men stadigvæk sende besøgende videre til hovedsiden, så hvad gør jeg lige?
Svar
Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Så skal du oprette en blog på domainet hvor du placer artikler som omhandler dine produkter som så indeholder links til dit hoved site
men husk det Nye domain skal hostes et andet sted og domainet skal ikke ejes af samme ejer som dit hovedomain
dette er noget vi kan lave og sætte op for dig så det er køreklar for en rigtig god pris
send mig en mail så kan vi tale videre om det
larsandersen@tjenester.dk
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
31-03-2014 kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Pas på. Det du ønsker at lave kaldes en doorway page, og er ilde set hos Google. Jeg ville hellere bruge krudt på dit website . Det vil du få meget mere ud. Lav i stedet undersider, artikler og blogindlæg optimeret til de søgeord du ønsker.
Svar