Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af blog/hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer!

Min kæreste går med en drøm om at begynde at blogge.

Jeg er derfor gået i gang med at finde ud af hvordan jeg kan det få stablet på benene. Det som jeg/vi ønsker er at hun får sin egen hjemmeside med sin blog.

Mit spørgsmål er nu - hvordan opnår jeg det "nemmest"? Jeg har planer om selv at opbygge hjemmesiden (har kigget mest på Wordpress, det ser ud til at være ligetil?), men jeg har dog ingen erfaring inden for dette område.

Og hvilket webhotel er bedst til dette formål?

Mvh

Mathias

P.S

Det er ment på hobby basis i første omgang

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 10:48

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Ribe
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 64
Fra  hockeystuff.dk Skrevet kl. 10:56

Hej,

hvis du vil let igang med wordpress er meebox et godt webhotel, eller et andet som har oneclick installer, da det ikke reigtigt kræver noget af dig for at komme igang med wordpress.

At finde rundt i hvordan Wordpress fungerer er heller ikke så svært, det er bare at se nogle youtube videoer eller læse nogle blog indlæg om det.

Mvh. Emil

Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Kids fashion Skrevet kl. 11:02

Jeg har selv et par små hjemme sider og har afaret at det ikke kan betale sig at rode med det før du har styr på det.

Jeg har haft forskellige problemer og malware mv. da jeg ikke selv har kunne gøre arbejdet ordentligt og det bliver kun dyre når du skal redes end hvis det blev gjort ordentligt.
Jeg har selv brugt http://websitesupport.dk et par gange med super super god hjælp fra deres side.

skriv på deres online chat og få lidt hjælp til hvad du skal så er jeg sikker på kæresten også bliver gad for den løsning du får til hende.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:59

At lave din egen hjemmeside med WordPress er i dag forholdsvis simpelt og det kan gøres uden kendskab til programmering. For nybegynderen er WordPress det oplagte valg.

Webhotel hos UnoEuro ->> 1-klik-installation af WordPress ->> et godt tema som Genesis fra StudioPress ->> og installation plugin'et WordPress SEO by Yoast så er i rigtig godt kørende.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 13:15

Tak for svar, alle sammen :)

Jeg tror jeg er kommet frem til at give mig i kast med Wordpress, og så må vi se hvor det ender .. :)

Mvh

Mathias

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)