Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har aminoer mon også succes med Deres webshops ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 14
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes  rigtige mange gode og profitgivende webshops i Danmark. Det kan nævnes som Miinto, smartguy mv.
Jeg kom bare til tænke, mon vi er så heldig at have nogen aminoer herinde for hvis det også er lykkes at have succes og gang i webshoppen.

Det kunne være fedt, at kunne prale af at kende en som driver succesfuld webshop!

Tilmeldt 24. Mar 14
Skrevet kl. 09:05
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Selvom der er mange herinde der har sin webshop som fritidsbeskæftigelse ved siden af et andet job, så er vi da også mange der levere af det. Fx har vi lige overtaget dette lejemål:

690m2 lager

6kvm kontor

Så vi er stadig miniputter ifht. fx Jakodan og HouseOfKids, men det er da pt 1 1/2 fuldtidsbeskæftigelse Smile

Hilsen Morten

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:11
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 10:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Pungen:

Jokodan.dk og http://www.houseofkids.dk/ var vist herinde for nogle år siden

Jeg følger nu stadig med på Amino, det bliver man aldrig for stor til ;)

Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 99
Fra  Medieland.dk Skrevet kl. 10:29

Jakodan.dk:

Pungen:

Jokodan.dk og http://www.houseofkids.dk/ var vist herinde for nogle år siden

Jeg følger nu stadig med på Amino, det bliver man aldrig for stor til ;)

GULD-SVAR :-)

Tilmeldt 31. Mar 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:05

Der er flere aminoer med ret store webshops eller firmaer. Folk som Jesper buch har da en amino profil, og jeg er ret sikker på at have fundet en profil uden indlæg der tilhører lars larsen eller en af hans top folk. Disse folk er dog ikke blandt de mest aktive på amino og derfor bliver de ikke rigtig bemærket.

Tilmeldt 24. Mar 14
Skrevet kl. 11:25

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Selvom der er mange herinde der har sin webshop som fritidsbeskæftigelse ved siden af et andet job, så er vi da også mange der levere af det. Fx har vi lige overtaget dette lejemål:

690m2 lager

6kvm kontor

Så vi er stadig miniputter ifht. fx Jakodan og HouseOfKids, men det er da pt 1 1/2 fuldtidsbeskæftigelse Smile

Hilsen Morten

Det ser rigtigt lækkert ud. Det er i hvert fald også mit mål at en dag have et ligeså stor Lager :)

Giv den skalle..

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Langt de fleste holder lav profil omkring indtjening / omsætning / nicher , hvilket jo er meget fornuftigt. Konkurrenterne læser jo også med.

Så det du typisk vil se herinde er alle de nystartede der spørger om hjælp til at komme godt i gang - og det giver altså ikke rigtig noget billede af hvad der "foregår derude" :).

Der er heller ikke nogen patentløsning på hvad den "rigtige" opstart er.

Nogle brænder for et bestemt produkt, og tager udgangspunkt derfra.

Andre er mere eller mindre ligeglade med produktet, men tager i stedet udgangspunkt i hvor der kunne være nogle huller i markedet.

Det er dog en klar fordel at have en pose penge når du starter op - det gælder både til en ordentlig shop, optimering, reklame og ikke mindst varekøb.

Har du ikke det, så er det da fornuftigt at bibeholde et job ved siden af, mens man langsomt bygger op.

Det tager ( som oftest) flere år at nå op på en omsætning/indtjening så du kan leve af det fuld tid.

I stedet for en shop, er der også en del der starter ud med en blog om varerne/emnet, og på den måde opbygger viden og kundekreds, og samtidig måske tjener penge via affiliate/reklamer på bloggen.

Uanset hvad, kræver det hårdt arbejde - ikke bare nogle måneder - men i årevis.

Ligeledes massevis af op-og nedture, udfordringer, lange arbejdsdage osv.

Har du ikke det i dig- vil du det ikke 110%, så find hellere et lønmodtagerjob.

Tilmeldt 24. Mar 14
Skrevet kl. 13:00

Jeg synes ikke der er noget galt med, man praler og fortæller om sin virksomhed. En hver kan starte en virkesomhed, men det er bestemte "personer" som kan skæbe vækst og profit.

Jeg kom tilfældigvis til kigge på en webshop som kun og kun sælger babysutter. Jeg tænker bare, det kan de da ikke leve af

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)