Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til www.FodboldEkstra.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er.

En partner og jeg, startede denne webside op for ca. 8 måneder siden. Efterfølgende fik vi en programmør som ligeledes blev ejer af siden, men har på grund af nye udfordringer valgt at sige stop.

- Vi er i gang med et helt nyt koncept, som i store træk kun skal omhandle odds. Førhen var der både nyheder, shop osv.

- Vi har lavet en meget kort plan som fylder 2-3 sider, som for dem med seriøse henvendelser, kan få lov at se. Der kommer selvfølgelig en forretningsplan, når samarbejdet er kommet på plads.

- Vi har udover de tanker vi har skrevet ned, også andre idéer som kunne være potentielle for siden.

Vi søger en programmør, som har forstand på SEO, markedsføring mm. som kunne være interesseret i at gå ind som medejer. Så hvis du mener du har hvad der skal til, så skriv endelig en PM.

Mvh
Kasper/ www.FodboldEkstra.dk

 

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kan du fortælle lidt mere om sitet

tjener det penge i dag

har det besøgende

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

ja det ville jeg meget gerne. Er du ikke sød at sende mig en mail på kasperbondegaard@hotmail.com ...

- Det tjener i øjeblikket ikke penge, da hele konceptet skal laves om. Men vi regner med en god sjat penge, når det hele er oppe og køre.

Mvh
Kasper 

Fra Valby
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 268
Fra  Trendday ApS Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)