Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Står du og mangler en medarbejder som mig?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Når de traditionelle jobsøgningskanaler ikke giver resultat, må man ty til andre metoder – derfor dette indlæg!

Jeg er nyuddannet Cand.mag i International Virksomhedskommunikation – en fin titel men hvad kan jeg egentlig? Først og fremmest kan jeg lære! De fleste virksomheder – store som små – kræver flere års erfaring af deres kommende medarbejdere, men hvad er erfaring mod et grønt blad, der higer efter at prøve sin viden af i praksis, tilegne sig ny viden, og som man som arbejdsgiver selv kan sætte sit præg på? I mine øjne er erfaring til tider overvurderet – hos nogen en skyklap, der forhindrer arbejdsgivere i at få fingre i guldet.

Dette er ikke et surt opstød fra en frustreret nyuddannet, der føler sig forbigået, det har jeg ikke gået ledig længe nok til;-) Men jeg vil meget gerne i job, og helst i morgen, hvis det kan lade sig gøre. Så det er mest af alt i håbet om, at der er én i dette forum, der lige står og mangler én som mig, eller kender én som gør, der har fået mig til at skrive dette indlæg.

Jeg er akademiker og oven i købet en humanistisk en af slagsen – og kvinde - men jeg er ikke farlig af den grund;-) Mine kompetencer er hovedsagligt teoretisk funderede, men praksis er for mig langt mere interessant – jeg ved at virkeligheden ikke altid stemmer overens med praksis, og derfor er jeg nu, efter 6 år på universitetet, så sulten efter at komme ud i erhvervslivet og for alvor få prøvet tingene af!