Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er kvaliteten af Ikea møbler hvis man skal bruge dem til erhverv

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er Ikea møbler kvaliteten, når det handler om man køber møbler til sit kontor? Skal man så skiftet dem hvert anden år, eller er de næsten lige så høj kvalitet, som de andre møbel mærker til erhverv på marked

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 12:22

Hej 

jeg har et motto, at du får hvad du betaler for!

Jeg vil dog sige, at jeg gode erfaringer med kontormøbler fra IKEA. For nogle år tilbage var jeg ansat i et større dansk modehus, som købte nogle af deres møbler i IKEA og disse møbler fungerede fint.

Jeg mener også IKEA har møbler, som direkte henvender sig til erhverv.

Mvh

Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:31

Min erfaring med IKEA, går 180 GR fra overordentligt tilfreds til særdeles utilfreds.

Nogle ting har en særdeles god kvalitet til en lav pris og andet har en usædvanlig ringe kvalitet til en høj pris.

Prissætningen i Ikea tror jeg sker efter trends og ikke kvalitet.

Der er kun en ting at gøre og det er at lægge turen derud og kigge kritisk på varene, tjek samlingsmetoder og vær lidt voldsom ved ved tingene for at se om de er stabile for brug og misbrug. 

Generelt er plademøblerne (spånplader og andre træmasse baserede plader) mindst stabile, efter min mening er de bedste ting i massiv træ i Ikea og til meget rimelige priser. Bare husk at efterspænde med jævne mellemrum, så kan deres massivtræsmøbler faktisk holde i mange år.

Deres polstermøbler kan være svære umiddelbart at vurdere, hvad der gemmer sig under stoffet, men vær ikke bange for at vende møblerne på hovedet og se efter hvad de er lavet af, det er dine penge, også her gælder at er der for  meget spånplade i stellet så er det kort levetid og ringe mulighed for reparation.

Hvis stilen er skandinavisk med masser af lyst fyrretræ, så kan Ikea være et attraktivt sted at handle også til det store slid.

De bedste hilsener

Finn

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)