Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sagsøgt.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Som jeg skrev tidligere, er de jo blevet taget for at være kopier. 

Som også beskrevet ovenpå er det krav de har stillet for erstatningen, x antal kroner for advokat arbejde osv, x antal kroner for krænkelse af rettigheder for videresalg. Det munder i bund og grund ud i af mine 60 produkter, som var til privat forbrug, som også var bestilt i privat navn, efter deres mening er noget jeg ville sælge videre via mit firma, og det er jo der det jeg finder mærkeligt.

MVH Sebastian 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:39

M:

Husk at gøre opmærksom på at du selv dyrker sporten, eventuelt hav noget parat der bekræfter dette. F.eks. kvittering for medlemsgebyr etc. 

Det her kan måske redde dig, hvis du fortæller dem dette, samt kan fremvise dokumentationen... 

Det lyder ik som om, at du har krænket et mærke, men mere at det indkøbte produkt krænker nogle patenter, som varemærket ejer. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 22:00

Det skal jeg nok huske at gøre.

Jeg vil løbende opdatere denne her i løbet af dagen for at holde folk opdateret med hvordan det går.

Er der flere inputs, eller nogen som har erfaring, er i velkommen til at byde ind. :)

MVH Sebastian

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 14
Fra  ValQyrie Sports Skrevet kl. 14:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er jeg tilbage igen.

Har nu fået snakket med firmaet, og det hele er blevet afskrevet, dog fik en advarsel om, at hvis det skete igen, ville det slå rigtig hårdt ned.

Ingen grund til at kontakte egen advokat, overhovedet!

Sikke da en lettelse.

MVH Sebastian

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:20

sådan - Alle fik lært lidt og det endte jo så godt som man kan forvente. De slår hårdt til men mærker de vilje og forståelse så har de hverken lyst til bad-will eller en masse omkostninger til sagen

godt gået

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)