Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan lave min hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Nov 10
Indlæg ialt: 29
Fra  Spisekammeret Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg brug for en person, som kan lave en billig og prof hjemmeside på ca.10 sider.

Siden skal indeholde generel information om mit firma, en kontakt formular, og lidt info omkring de ydelser vi tilbyder.
I mine øjne ikke noget der kræver en masse.
Jeg ved ikke ret meget om hjemmesider, formater, webhotel osv., så vedkommende skal 100% styre det af selv.

Hvis dette kan have interesse for dig, så send mig en besked og vi tales ved.

På forhånd tak for hjælpen.

- Morten

Spisekammeret - Unikke danske fødevarer

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet din overskrift om da "Kære Amino" ikke er sigende for dit spørgsmål. Men smut til Amino Freelancer, der kan du helt sikkert finde det du søger.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Viborg
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Du er velkommen til at skrive en mail til it@justworks.dk, med en beskrivelse af hvad du vil have lavet, så sender vi et tilbud til dig

Mvh

Mathias

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Jeg vil sagtens kunne udarbejde en hjemmeside, som lever op til de krav du stiller, samtidigt med at du får et CMS, således at du i fremtiden selv kan styre hjemmesiden (redigere tekster, indsætte sider, billeder mm.), og selvfølgelig til en overkommelig pris.

Skriv gerne en mail til mig på: prozonedk@gmail.com, og så kan vi tage et kig på det.

Med venlig hilsen,
Emil D. Pedersen 

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Kan se at du bor i Silkeborg og ikke er langt væk fra os. (Vi er Herning)

Såfremt du er interesseret kan vi aftale et møde, og vi kan rådgive dig på bedstevis, samt komme med et uforpligtende tilbud..

Vi kan kontaktes på e-mail, za@e-business.nu - hvis det har din interesse! 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Vi er ikke Freelancere, men en webdesigner virksomhed ved navn DevsSolution.

Vi har speciale i at designe hjemmesider i responsive web-design, dvs. at hjemmesiden bliver mobil og tablet venlig.
Samtidig fokuserer vi meget på SEO venlige hjemmeside opbygninger og kan på den måde give dig mange ekstra kunde muligheder.

Vi er ikke de billigste men bestemt heller ej de dyreste, vi har som hovedregel INGEN bindinger på nogle af vores online løsninger. Da vi ved du nok skal blive af egen fri vilje.

Vil meget gerne tage en snak med dig omkring din side, men udfra hvad du skriver her vil vi kunne skræddersy dig et hjemmeside design. inklusiv 12 måneders webhotel og fri support til rettelser for 3683 ekskl. moms (dog gælder dette tilbud kun i marts). efterfølgende vil det lyde på 4683 ekskl. moms (tænker 4 dage er måske lige kort tid nok til at beslutte sig i), husk dog altid at få en god mave fornemmelse med din webdesigner inden du vælger.

Se mere om ny hjemmeside fra DevsSolution her

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)