Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NemKonto til firma - hvilken bank tilbyder god firmakonto?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har i de år, jeg har været selvstændig, brugt min private bankkonto - men nu kræver staten en NemKonto til virksomhedsformål, og min nuværende bank vil ikke angive min privatkonto som en firma-NemKonto. Spørgsmålet er:

Hvilken bank tilbyder en enkel firmakonto ELLER privatkonto, som jeg kan gøre til firma-NemKonto? Jeg skal ikke bruge lån eller noget andet gejl - blot have en firma-NemKonto.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:06

devdevdevdev:

Jeg har i de år, jeg har været selvstændig, brugt min private bankkonto - men nu kræver staten en NemKonto til virksomhedsformål, og min nuværende bank vil ikke angive min privatkonto som en firma-NemKonto. Spørgsmålet er:

Hvilken bank tilbyder en enkel firmakonto ELLER privatkonto, som jeg kan gøre til firma-NemKonto? Jeg skal ikke bruge lån eller noget andet gejl - blot have en firma-NemKonto.

Jeg tror det kommer meget an på bank. I min bank skulle jeg bare lave en ekstra privatkonto og så dukke op med vores registreringsbevis, og så lavede de det som en privatkonto med NemID med vores CVR nummer.

En egentlig erhvervskonto ville vidst koste 6-700 om året så vidt jeg husker (det er et stykke tid siden jeg snakkede med dem om det).

Tilmeldt 27. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:09

Kristoffer: Tak for svar. Hvilken bank bruger du?

Fra København
Tilmeldt 19. Jul 10
Indlæg ialt: 353
Fra  Internetpriser.dk Skrevet kl. 12:10

Jeg har kun hørt godt om Sydbank.

Internetpriser.dk - find og sammenlign internetforbindelser!

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:17

devdevdevdev:

Kristoffer: Tak for svar. Hvilken bank bruger du?

Sparekassen Sjælland. Der har jeg også mine private bankforretninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31

Har haft Handelsbanken i 10 år med mine private sager og Ingen problemer og fik får 3 uger side min driftskonto dvs erhvervskonto uden omkostning skulle bare møde op med mit registreringsbevis, så klarede min bankrådgiver resten, en klar anbefaling herfra.

Vh Jacob Dalgaard

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46634
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:11

Tror også det er meget forskelligt beroende på om man har et godt forhold til sin bank i forvejen. 

Desværre duer gamle erfaringer ikke, for der er bla.a langt flere krav på bankerne idag bla. i forhold til hvidvaskning (også private faktisk)

Jeg har lige lavet et indlæg her om HVORFOR ER DET AT BANKEN KRÆVER SÅ MEGET 

Håbet er, at gøre det lettere for ny der skal stifte, at forstå proceduren i banken, for sandheden er jo at i første omgang, er det banken der trækker det lange strå og den der skal bruge kontoen der taber, hvis ikke der opnås forståelse

Jeg ved godt at en anden bank så kan være heldig og at Beatles fik nej til pladeudgivelse først men der er desværre for få Beatles og for mange der ikke bryder igennem, til at bankerne idag tager det så vældigt tungt med et nej og miste mulighed

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)