Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af PacSoft - er på barbund !

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået mit brugernavn og adgangskode til Pacsoft og er ved at sætte det op. Men er løbet ind i problemer.

Jeg har under System - Konfiguration - Post Danmark Pacsoft - tilføjet brugernavn og password, samt aktiveret modulet, og så er jeg lidt på bar bund derfra.

Jeg burde i følge denne guide kunne gå ind under Leveringsformer, og finde Pacsoft, men det optræder ikke som en valg mulighed hos mig.

Er jeg helt galt på den så tidligt i processen ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 11:59

Hej Kim

Hvis du sender mig en mail med dine login oplysninger til Magento, så tager jeg lige et hurtigt kig.

Mvh

Kasper

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:02

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 17. Dec 11
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 12:14

Hej Kim

Jeg har lige taget et hurtigt kig. 

Ud fra den dokumentation du linkede til, troede jeg at du benyttede vores Post Danmark Modul. Dette ser dog ikke ud til at være tilfældet. Istedet kan jeg se at du har installeret et Post Danmark modul fra CLKWEB. Jeg foreslår derfor at du tager fat i dem, for at høre om du gør noget forkert. 

Alt held og lykke med din shop. Og husk at ændre din adgangskode tilbage igen ;-)

Mvh

Kasper

Tilmeldt 27. Dec 13
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:19

Helt ok :)

Jeg henviste til jeres guide, fordi jeg syntes den var mere detaljeret.

Tilmeldt 17. Dec 11
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 12:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

KS71:
Jeg henviste til jeres guide, fordi jeg syntes den var mere detaljeret.

Vi må gøre et eller andet rigtigt, når vores dokumentation bliver brugt til vores konkurenters moduler ;-)

Go' dag!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)