Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler feedback på nystartet webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 14
Indlæg ialt: 9
Fra  Møller & Kjøbsted Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er :)

Jeg ville blive rigtig glad hvis der var nogle som havde lyst til at tage et kritisk blik på vores nystartede webshop, billigeiphonekabler.dk. Hjemmesiden er kun blevet markedsført yderst begrænset på facebook, så en smule trafik og nogle ordre har der været. Vi er netop blevet indekseret på google, så nu skal vi i gang med noget SEO optimering, så vi virkelig kan få gang i salget. Alt kritik – positivt som negativt modtages med kyshånd. 

Mange tank på forhånd for at du gider at bruge tid på os!

Med Venlig Hilsen

Nikolaj 

Fra Borup
Tilmeldt 8. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:02

Hej Nikolaj

En super fin side du har fået på benene! :-)

Det hører til i småtingsafdelingen, men: Du har et produkt der hedder "iPhone 4 opladerkabel", og det er jo også fint nok at det hedder det hvis man kigger under kategorien "iPhone 4/4S". Men trykker jeg eksempelvis på kategorien "iPhone 3G/3GS" så hedder kablet stadig som før nævnt :-)
Navnet skulle måske enten bare være "iPhone opladerkabel" eller også skulle man ændre det, så produktnavn passer til kategorinavn :-)

Det ser i øvrigt godt ud at du ved siden af produktbeskrivelsen tydeligt gør opmærksom på hvilke modeller det pågældende produkt passer til!! :-) 

Håber du kunne bruge det.

Held og lykke Wink

Tilmeldt 9. Jan 14
Fra  Møller & Kjøbsted Skrevet kl. 22:08

Hej Casper

Tak for feedbacken! Det må jeg hellere lige få kigget på Smile

Nikolaj

Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  DKGolf.dk Skrevet kl. 23:45

Hej Nikolaj,

Fin side, lækkert layout - det signalerer kvalitet.

Dit produktsortiment med kun Iphone afskærer dig naturligvis fra en pæn stor del af markedet..

Du har fast lavt fragt på kr. 9 - det ville jeg nok få nævnt under de enkelte produkter eller på anden vis synliggøre, så man ikke skal vente helt til kassen med den gode nyhed...

Ved checkout er du selvfølgelig obs at din testkunde fra Andeby, nok bør fjernes :O)

Jeg har anden tråd kørende hvor jeg beder om feedback på min side www.DKGolf.dk har du tid vil jeg gerne høre din mening til denne...

Få 10% rabat på dit golfudstyr hos http://www.dkgolf.dk/ Brug rabatkoden Amino10

Tilmeldt 9. Jan 14
Fra  Møller & Kjøbsted Skrevet kl. 07:52

Hej Gizmoalf,

Tak for feedbacken. Jeg må hellere få ændret på de ting du gør mig opmærksom på.

Nikolaj

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:20

Tror du ikke I kan få nogle problemer med domænet, som Apple jo har copyright/trademark på?

Der er ikke noget der hedder SEO optimering. Det er det samme som at sige et CMS system.

.. Og nu til feedback! :-)

Synes forsiden er super lækker, og rigtigt flotte produktbilleder. Jeg vil dog lave det store billede øverst lidt lavere.

Generelt en rigtig fed shop! :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 9. Jan 14
Fra  Møller & Kjøbsted Skrevet kl. 15:25

Hej Tobias. 

Tak for feedbacken! Mht. copyright/trademark, så er det korrekt at Apple har patent på iPhone, men ikke "billigeiphonekabler" eller "iphonekabler",  Vi har været pantenter og varemærker i gennem for at tjekke for det. Der er mange andre hjemmesider som hedder noget med iPhone-... fx iphonebasen.dk eller iphonegadget.dk, så jeg ville da ikke umiddelbart tro at det skulle være noget problem. 

Er der nogen der har noget mere konkretviden på dette punkt? Er det i orden, eller hvordan?

Nikolaj

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)