Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partnere til projekt "Gravplads i skyen"

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra 2200
Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 37
Fra  Graphics by Nyman Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Velkommen til projekt "Gravplads i skyen" -  er du parat til at blive virtuel bedemand?

Hvad er idéen?
En online/virtuel kirkegård/gravplads.
Skal være muligt at vælge mellem offentlig tilgængelig eller privat (login)
Hvorfor er det en god forretning?
Mange mennesker og dyr mister livet hver eneste dag i hele verden.
Ikke alle har råd eller overskud til en gammeldags gravplads.
Det er moderne at ligge hele sit personlige liv på internettet, så hvorfor ikke også dem man mister.
Det er meget moderne at ligge ting op i "skyen".

Hvem er markedet?
Personer eller familier som gerne vil forevige deres historie om dem de har mistet.
Mennesker der ikke har råd eller overskud til en gammeldags kirkegård.
Markedet skal først og fremmest være rettet mod mennesker - men kan på sigt udvides til at man kan lave en online eller virtuel kirkegård/gravplads for dyr/kæledyr, som man vil mindes.

Hvordan vil det tjene penge?
Det skal koste penge at have sin gravplads i skyen.
Forskellige abonnementer, med forskellige muligheder, og forskellige priser - altså noget for alle.

Er der faldgrupper?
Nogen vil altid følge den traditionelle metode - Men vi lever mere og mere online.
Vil virke bizart for nogle. Der findes andre lignende sites, men har endnu ikke stødt på noget der var godt gennemført. mindet.dk er udmærket, og er en god forretning.

PARTNER: Jeg søger personer der tror på, at denne idé kan få succes, og som kan bidrage til at udvikle, markedsføre og/eller på nogen måde har lyst til at være med på projektet.
Personligt, kan jeg selv bidrage til den visuelle del m.m. 

Alle er velkommen til at skrive hvad i synes om idéen, og om den er fuldstændig hul i hovedet, eller noget som der har potentiale.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39

Følger lige med her, da det lyder meget interessant

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:39

det er en lys ide. jeg kan klart se et behov for dit projekt

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:50
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 23:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super plus point til dig for at lægge kortene på bordet fra starten, du skal nok finde en der kan hjælpe dig videre.

Her er et par hurtige forslag jeg kom på efter at have læst din beskrivelse:

- Tilbyd at downloade folks Facebook, twitter, g+ mv. profiler

- Tilbyd et evighedsabbonement (dvs. du betaler én gang og i garanterer at siden bliver liggende "for evigt")

- Tilbyd at folk selv kan betale for deres online gravsted mens de stadig er online .. øh jeg mener i live ;)

Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:30

Hej Mikkel,

Det lyder som en spændende idé. Jeg kan ikke sende dig en besked her på amino, men du er velkommen til at kontakte mig på Christian-Ravn@hotmail.com.  

Glæder mig til at høre fra dig.

Med venlig hilsen,

Christian

Fra Humlebæk
Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:45
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikkel - Tak for de gode indput, de er hermed noteret!

- kan især godt lide idéen om at hente afdødes social media information ned.

facebook tilbyder faktisk allerede at lave mindesider, og andre virksomheder tilbyder også at downloade, lukke og slette afdødes bruger.

Fra København N
Tilmeldt 11. Mar 14
Indlæg ialt: 19
Fra  Ømaling Skrevet kl. 09:18
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg Kan se et sikkert hit i den ide med den selvhøjtidelighed der er i samfundet. Og at rette produktet til folk imens de er i live er en skide god ide. Fx Kan jeg se målrettet virtuelle gravpladser for alvorligt syge der Kan efterlade minder til pårørende som en smuk måde at kunne mindes på. Det er selvfølgelig alvorlige emner der skal tages hånd om med stor omhu og omsorg. Så du har helt ret når du nævner ordet bedemand. Men hvis det bliver en side folk selv Kan råde over hjemmefra er det undgået langt hen af vejen. Der er uanede muligheder og jeg Kan se uanede samarbejdspartnere for dig hvis det bliver gjort ordentligt. Klø på :)

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 10:50

Rigtig spændende idé. Måske vil der i starten være lidt skepsis, men jeg tror at det er noget man hurtigt vil vænne sig til. Når det er sagt, så vil der uanset hvordan man gør, stadig være udgiften til at "komme herfra". For at være helt bogstavelig, så kan vi ikke smide liget op i skyen. Den billigste måde, koster stadig en anseelig sum.  Jeg googlede lidt, og det billigste, en kremering og spredning af aske over havet, koster ca. 7000 kr.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 12:42

Lyder som et super spændende projekt - Håber virkelig du får det på benene.

@Mikkel : Hvad mener du med downloade folks facebook, twitter osv, bare lige så jeg er med og i hvilken sammenhæng kan man bruge det?
               Ved ikke om jeg er den eneste, der ikke ved hvad og hvordan det foregår.

Mvh. 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)