Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan fungerer det med mange typer af hjælp på samme side?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil I ikke tjekke min side www.dingodeven.dk

Her tilbyder jeg hjælp af forskellig art for at få lidt gang i indtjeningen.

Hvem kontakter du, når du har brug for hjælp i hverdagen? Din gode ven, selvfølgelig. Derfor valgte jeg dingodeven som domæne. Også med håb om, det er  til at huske.

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 16:42

Hej Jassie

Jeg synes det er en god idé, og et udmærket navn til din side.

Siden er dog ikke særlig god, synes jeg. Udover en mangelfuld SEO er din forside og undersiderne heller ikke særlig optimerede for din forretning. Der er også en del fejl på siden (som f.eks. at billeder på forsiden bare åbner et billede og ikke den side som linket "HER" linker til.

Alt i alt synes jeg idéen er god, men du skal arbejde lidt mere med hjemmesiden. Kig evt. på andre hjemmesider og læg mærke til hvordan man fanger besøgendes opmærksomhed, bruger "call-to-action" og meget mere. Det kræver lidt tid og viden at optimere din side, men du kan prøve at skyde genvej ved at installere et andet design. Der findes masser gode, gratis designs på f.eks. http://wordpress.org/themes/

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  DKGolf.dk Skrevet kl. 17:07

God ide!

Er det kun rettet mod dit lokale område? Geografisk søgefunktion måske en mulighed på sigt..

synes du skal overveje dine billeder og få en rød tråd i det grafiske. Kan virke lidt forvirrende at det er en blanding af tegninger og billeder.

vh. Anders

Få 10% rabat på dit golfudstyr hos http://www.dkgolf.dk/ Brug rabatkoden Amino10

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 19:19

Tak for jeres gode indspark.

Jeg har nu fået lavet det ene billede på forsiden om, så alle er fotos.

Det lykkedes mig også at gøre således at billederne virker som links til de respektive sider.

Jeg skal i gang med nogle længere SEO tekster. Skal lige finde tiden til det.

Sitet er naturligvis mest henvendt til mit nærområde (Nordjylland), da det skal kunne betale sig at tage af sted og fx arbejde 2 timer. Sangskrivning, tekster og tildels lektiehjælp er til hele landet.

Er der en god metode til at målrette det mere geografisk, modtages den gerne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:52

Haha! Det er fandme genialt og det har klart sin charme! Well. Jeg synes ideen er genial, men hjemmesiden er bare..ehm. Lad mig sige det mildt; Nej. Jeg synes det virker lidt for uoverskueligt og jeg forstod ikke hvad siden handlede om før jeg liige skulle ind på de diverse punkter og læse. 

Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  DKGolf.dk Skrevet kl. 19:57

Må indrømme det faktisk først er efter jeg har givet feedback, og nu er inde for 2 gang, at jeg bliver helt obs på at det er en person der står bag.

havde opfattelsen af det var et slags netværk af forskellige personer man kunne trække på..

Der er klart basis for at blive mere skarp på at beskrive ideen 

Få 10% rabat på dit golfudstyr hos http://www.dkgolf.dk/ Brug rabatkoden Amino10

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)