Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop søges.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har den seneste tid arbejdet på en webshop, hvor jeg sælger super fede kontorartikler fra japanske Midori samt Masking Tape i alle verdens farver - flere varekategorier vil løbende komme. 

Tjek siden ud og kommenter meget gerne hvis der er noget som ikke fungere eller hvis i har gode idéer :-) 

Vil sætte inderligt pris på det, hvis i vil bruge et par minutter på det :-D

Siden hedder www.skaarupsministore.dk 

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg kom på siden, kunne jeg slet ikke se hvad det var, det handler om. Der mangler lidt beskrivelse på forsiden. 

Hvorfor hedder det mail hvis det er knvolutter? Det forvirrer jo bare hvis man ikke kender til shoppen. Jeg ville bare kalde det konvolutter.

Men ellers meget simpel side.

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes din forside er noget kedelig at se på, samtidig med at jeg faktisk ikke lige kunne finde ud af hvad du handlede med.

Produktbillederne du har længere ned på forsiden er også alt for små.

Jeg ville fjerne det store hus og skrift der fylder hele den øverste del af forsiden, og så smække nogle flotte produktbilleder ind i stedet, så man kommer direkte til produktkategorierne.

 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Jeg vil overveje noget beskrivelse på forsiden og evt. ændring fra mail til konvolutter. Tanken var egentlig at der skulle flere produkter ind under mail som har med den kategori at gøre, men indtil de kommer  giver det bedre mening bare at kalde den konvolutter. 

Der kommer til at køre nogle produktbilleder på forsiden i stedet for logoet

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også godt bruge nogle tekster til dine kategorier og produkter. Det vil også hjælpe på det problem andre nævner, med at det kan være svært at gennemskue hvad det er præcis er du handler med - og måske mere vigtigt, hvad det kan bruges til. :-) 

Med venlig hilsen
Nikolaj 

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Jesper.

Der kommer til at køre nogle dynamiske billeder der hvor logoet med huset er, for ja, lige pt. ser det måske lidt kedeligt ud uden. Jeg vil se om det er muligt at gøre billederne længere nede på siden større. 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj, tak for svar :-)

Jeg arbejder på at få beskrivelser af alle produkter ind, det mangler helt klart. 

//Alexander

Tilmeldt 21. Mar 10
Indlæg ialt: 141
Fra  www.kulturkrukken.dk Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander - Bare af ren nysgerrighed - hvad bruger man klistermærkerne til? Er det bare til dekoration?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)