Fin webshop, overskueligt design og krydset på boksen om velkomsttilbuddet fungerede fint for mig der bruger Safari ;-)
Med hensyn til logoet: Den hvide farve i Dannebrog (o'et i golf) kunne måske gøres kridhvid i stedet for den creme den er nu? Jeg er klar over at den så vil fade ud i baggrunden, men jeg er sikker på at der en løsning på dét :-)
Når det er sagt synes jeg faktisk at logoet er meget fedt!
Den røde boks der kommer frem når man hover over dine produktbilleder, ved jeg ikke om jeg synes passer ind i temaet. Måske den skulle have været grøn i stedet? :-) Det kan også være det bare er en smagssag...
Det bliver meget kort, da jeg kun lige har kigget kort på din shop. Forsiden ser rigtig lækker og eksklusiv ud, men som andre har nævnt er der noget med dit logo. I mine øjne signalere det slet ikke samme eksklusivitet som resten af siden, og derfor hænger det ikke rigtig sammen. En anden ting er den røde "læg i kurv" boks der dukker op når man kører hen over et produkt. Den falder som logoet lidt igennem i forhold til resten af designet.
Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk
Siden er sig selv er som sådan fin nok. Der er dog et par ting som godt kunne tåle noget mere arbejde.
Længere produkttekster under hvert produkt. Det duer ikke som lille niche webshop kun at have et par linjer under hvert produkt – Du får hvertfald ingen SEO værdi ud af det. Derudover så tilbyder du både søgning og avanceret søgning. Du burde i mine øjne nøjes med den ene, og så eventuelt tilbyde i den at man kan udvide til avanceret søgning, hvis dette ønskes.
Så med ikke mindst vil jeg sige at "købsboksen" som popper op når man kører hånden over produktet skal fjernes. Det duer slet ikke.
Du skriver selv "troværdig" i mine øjne er den ikke troværdig, da jeg mener man let og uden at lede skal kunne finde en nøjagtig adresse hvor firmaet holder til. Evt også E-handels mærket
Haventa.dk har Skandinaviens største udvalg af smarte sikkerhedssko. Altid fragtfrit i DK! Ingen gebyrer!
Uden at kende til budgettet for virksomheden, så kunne jeg forestille mig at e-handelsmærket som koster 2.270 kr. i opstartsgebyr + 5.140 kr. i abb., ikke lige er det der er højest prioriteret ;-)
Jeg synes det er en flot webshop. Jeg er bare træt af pop-up vinduer, man skal have smidt i hovedet lige når man kommer ind på siden. Det burde være muligt, at gøre opmærksom på den værdikode uden at det skal være det første man ser når man kommer ind på siden :-)