Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragt fler- forsendelser samtidigt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 52
Fra  Nordica Ejendomme Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi står og mangler en fragt samarbejdspartner, men ved ikke lige hvem der skal gåes efter. 

Vi står ofte og skal sende mellem 100-300 af gangen og tænker derfor at det burde være muligt at få en aftale med en god pris for så mange forsendelser på en gang.

Hvem vil I anbefale og hvilke rater har i på lignende?

Fra Århus C.
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:31

Hej Kenneth,

Er det hovedsageligt til Danmark, eller er det også export?

Hvor store/tunge er pakkerne?

Man kan lave nogle fine aftaler med f.eks. GLS og UPS. Mener det er i omegnen af 49 kr pr. pakke op til 3kg uden omdeling, selvfølgelig. Det vil sige pakken skal afhentes i pakkeshop, som findes i stort set alle småbyer også :o)

Mvh. Mathias Friis

Jeg laver tekstarbejde på freelanceniveau med en grundlæggende forståelse for nøgleordanalyse og SEO.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Dec 13
Fra  Nordica Ejendomme Skrevet kl. 22:49

Det er fra start af udelukkende i Danmark ja.

Pakkerne vil variere i vægt fra 500gram til 1-2 kg ca.

Jeg tænker at 49kr,- er ret meget hvis der er tale om 100-300 pakker af gangen. Uden omdeling er helt fint. Burde det ikke kunne gøres bedre?

Fra Århus C.
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:52

De kan nok gøre det billigere, hvis der er tale om 300 pakker, 2 gange om ugen :o)

Det kommer an på, hvor tit og hvor mange. Der er også stor forskel på 100 og 300 pakker - tror du vil kunne forhandle en udmærket pris.

Men lav en udbudsrunde - lav nogle ret specifikke antagelser på, hvor meget du skal sende og hvor tit, og kontakt så GLS, UPS, DHL, TNT osv. for et tilbud på løsningen. Det er nok det bedste :o) Så kan du selv vælge og vrage. De svarer som regel indenfor en time, hvis du sender en mail i normal åbningstid!

M. Friis 

Mvh. Mathias Friis

Jeg laver tekstarbejde på freelanceniveau med en grundlæggende forståelse for nøgleordanalyse og SEO.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Dec 13
Fra  Nordica Ejendomme Skrevet kl. 22:59

Det lyder fornuftigt med en budrunde.  
Problematikken er nok at det vil komme i stimer sådan at der fx er 300 forsendelser på én gang og at der så måske går 2 uger så er der 200 forsendelser på én gang igen. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Jan 13
Indlæg ialt: 344
Fra  Trade A Lot Skrevet kl. 23:44

Jeg har selv snakket med PostDanmark, og der vil først kunne komme en erhvervsaftale hvis man sender 500 stk afgangen. Prisen kan jeg ikke helt præcis huske, men det var vist 2/3 af den normale pris. 

Mit bud vil også være, at snakke med DHL eller GLS :)

Held og lykke ;)

Mvh. Daniel 

Er din tekst eller billede blevet kopieret?
Lad Kopieret.dk hjælpe dig med din sag - "no cure, no pay"

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)