Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aarhuskram.dk nystartet køb/salg/bytte funktion, som kan blive en del af folks egen hjemmeside gratis

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 6. Oct 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi flyttede sammen med børn fra begge sider havde vi en masse overføldige ting som vi ville sælge. Dog erfarede vi hurtigt at de kendte brugtmarkede hurtigt kunne blive et dyrt bekendtskab, der var gebyr for dit og dat og brugervenligheden var ofte i bund. Derfor opstod ideen til dette køb/salg/byttefunktion som vi ønsker at dele med andre. Det vil sige at funktionen kan blive en del af ens egen hjemmeside. Se beskrivelsen på www.aarhuskram.dk under din hjemmeside. Dog ville det være skønt med masser af konstruktiv kritik så det løbende kan gøres bedre.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden virker ikke i firefox.

Alt flyder sammen til en samlet masse.

Jeg kan godt tage et screenshot hvis det har interesse? 

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er et rigtig fint tiltag, men du/i er oppe mod store "kræfter" som dba.dk, papkassen.dk, guloggratis.dk bare for at nævne et par stykker.

Jeg oplever også at siden nærmest imploderer i Firefox, og det får mig til at flygte væk fra siden da den er helt ubrugelig.

Sidens design er et ret aldrende tema, med et topbanner med svaj (og hvide blomster?), samt elipseformede knapper i menuen. Det passer ligesom ikke med sidens indhold og funktion. 

Jeg mangler:

Man kan ikke se hvor i landet sælger er fra.
Har man lavet en søgning, hænger man på den, til man laver en ny (kunne godt bruge en "reset" funktion, eller bare en "Forside" knap)

Håber du/i kan bruge lidt af dette.

Mvh

Jacob 

Fra Århus C
Tilmeldt 6. Oct 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vi er klar over problemet, vi arbejder på problemet.

mvh. Aarhus Kram

Fra Århus C
Tilmeldt 6. Oct 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for dine forslag, dem vil vi tage op til overvejelse. Ang. firefox er vi klar over problemet og arbejder på det. Designet ændrer vi nok ikke foreløbigt.

mvh. Aarhus Kram

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)