Jeg er en Dansk kvinde med 12 års erfaring (alder 35 år). Jeg kan sagtens male til en "polsk" pris . Jeg har været selvstændig maler tidligere og går med tanken om at starte som selvstændig igen og kan give rigtige fornuftige priser og vil gerne høre hvilke opgaver det drejer sig om. Jeg Har sidst arbejdet som vikar. Skriv hvis det kunne have interesse eller ring på 29879955.
Vi fokuserer også på andet end pris. Men nogle kunder især de større som har svær ved at fokuser på andet :) Og når de ikke vil betale for god dansk uddannelse, så får de polsk.
For jeg er enig i at pris og kvalitet hænger sammen, og det er vi også ærlig om når vi taler med kunderne.
Så det var mere hjælp til at finde polske håndværker.
Så det der du skal overbevise kunden om at der er en grund til danske håndværker kommer igennem 4 år som lærling.
Der findes ingen polske håndværkeruddannelser, eller hvad er det du siger?
Cristian Ryborg:
uanset om det er tømrer, mure, maler eller en anden håndværker så får man det man betaler for.
Præcis, og som med alt andet så betaler man også tit for "brandet", men det betyder jo ikke at man nødvendigvis kan smage forskel på mælken til fire eller seks kroner.